Manchester ridbyxor fran Borjes

Jag har ett par helskodda manchester som jag tror att jag har köpt från Börjes. Dom är jättebra. Harhållit länge är lagom töjbara, färgen (marin) har hållit. Kort sagt jag är jättenöjd med dom. Dom kostade väl runt 600 när jag köpte dom kommer inte ihåg när???? två-tre år sedan måste det nog vara. Vet inte om dom finns fortfarande.
 
Fick mina igår o jag var inte nöjd...ska skicka tbx dom... :( Var inte riktigt vad jag väntat mig, kräsen som man är... :smirk:
 
Ibland så är grejjor inte riktigt som man föreställt sig... :crazy: Tyckte dom var tunna o satt inget bra heller för den delen... :crazy:
 

Liknande trådar

Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 310
Senast: Inglorion
·
Övr. Hund Var gor att din hund inte kan vanta att jobba och trana? Blir era hundar ocksa riktigt "excited" och riktigt studsar vid tanke pa job...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Bebben
·
L
Träning Hej, Jag har nyligen borjat rida igen efter 8 ars uppehall. Flyttade till England nar jag var 18 och hade inte mojlighet att...
2
Svar
32
· Visningar
3 882
Senast: Moa Londonbo
·
C
Hästhantering Hej, jag har en ganska svar och kanske moralfilosofisk fraga, jag har under en tid betraktat en Akhal Tekehingst (3 ar) som jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 719
Senast: sln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp