@Inte_Ung Jag tycker iof inte 90 öre är billigt. Men det beror ju på förbrukning och den varierar över vårt långa land. Sedan är det som påpekats inte enbart förbrukningen som drar iväg, många har en större del på fakturan med andra avgifter. Och nej jag tycker inte man ska få ta vilka priser som helst med argument att tjäna pengar, på fler områden än elmarknaden. Vi kan inte ens välja nätleveratör utan är låst till en, då kan man inte prissätta för en vinst på 30 miljarder när kunden inte har ett val.
Vad jag tycker om nyrenoverade kök, ptja. Min köksrenovering innebar bättre isolering i golvet och det känns ju helt avgörande nu. Jag tror heller inte det är de familjer som byter till modernaste stenskivan i köket vart tioende år som har problem att bära utgifterna den här vintern. Vad tycker du själv? Ska vi 2026 behålla våra 70-talskök för att ha råd att duscha hemma?
Vad jag tycker om nyrenoverade kök, ptja. Min köksrenovering innebar bättre isolering i golvet och det känns ju helt avgörande nu. Jag tror heller inte det är de familjer som byter till modernaste stenskivan i köket vart tioende år som har problem att bära utgifterna den här vintern. Vad tycker du själv? Ska vi 2026 behålla våra 70-talskök för att ha råd att duscha hemma?