Men Mariestad då???

Sv: Men Mariestad då???

Japp dom ordna upp det så gott dom kunde och jag fick en 7:e placering =) Inte illa i första lätt klassen. Till nästa år kommer dom även ha siffror på nummerlapparna som ska synas bättre och dom ska även kolla över tidtagnings systemet. Så förhoppningsvis blir det inget strul nästa gång.

Du hoppade upp ett par snäpp i res. listan själv också va?!

Sv: Men Mariestad då???

Hoppas verkligen de ordnat upp det ordentligt till nästa år!

Japp, avancerade något uppåt. Sak samma egentligen men visste ju om att jag inte dragit på mig såpass mkt fel i terrängen, då vill jag ju inte att det ska stå så heller :angel: :D

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 300
Senast: Bison
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 773
Senast: Mirtai
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
71 114
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka