Bukefalos 28 år!

Men vad göööör du? Del XXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ätit varma havrescones :d Gud så gott!
Nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag kan tömköra slyngelhästen och pyssla om svarta faran.
 
@Red_Chili Håller tummarna att intervjun gick bra! :)


Nu förstår jag varför jag gått runt och känt mig värdelös senaste dagarna, mensen dök upp idag! Konstigt att jag hinner glömma mellan varje gång hur jag blir dagarna innan :o
 
Ja, fast man alltid säger åt sig själv att inte hoppas för mycket så gör man det! Börjar drömma och planera.
Exakt så! Och det här var nog det första jobbet jag varit på intervju för som jag ville ha mer än jag nog vågade erkänna. Nu är man inte så sugen att söka andra jobb. Nedslagen är bara förnamnet...
 
Så jävla trött så jag tror jag ska borsta tänder och sova nu. Har skrivit upp mig för jobb på söndag, men vettefan om jag orkar.
Dessutom sugen att ut å dansa, och såg att Etage i Falun ska få besök av djn Grabb, såg henne på P&L i somras och hon spelade rätt bra, så hade vart kul att åka på det. Dock måste det ju bli nyktert om jag ska kunna ta mig hem :cautious:
 
Nu har jag varit och hämtat två rundbalar med hö, hade bara sex kvar i förrådet och jag får panik när jag inte har massor med mat åt djuren om det skulle hända något. Snälla grannen Anna kom över och hjälpte mig rulla in dem i magasinet :)
Vi ska förresten på pubkväll i grannbyn om ett par veckor. Ser fram mot en total hillbillykväll :D
 
Hmmm, borde äta något. Glömde visst av det idag och jag fungerar inte utan mat, börjar svimma o bete mig. Köttbullar och makaroner går snabbt så det får det bli :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
449
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 218
Senast: Marita73
·
Svar
1 310
· Visningar
70 801
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 974
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp