Min nya lägenhet och flytten

Sonic76

Trådstartare
Flyttar dock inte förrän 7 mars men här kommer bilder på lägenheten jag ska flytta till.
Affär på andra sidan järnvägen, som är längre bort än jag har nu, vilket ska bli skönt :)
F35FFA6E-3E1A-4F7C-8A8B-3A7EB6D59188.jpeg
 
Den är inte besiktigad så troligtvis blir sovrummet och köket vitmålat sen då det är skador på tapeterna.
Vardagsrummet är bra :)
 
Wow! Tyckte utsikten från fönstrena var jättefin, och sen kom jag till balkongen! :bow:Skulle lätt kunna tänka mig att bo i lägenhet om det var så fin utsikt! :love:
Haha ja det kommer vara underbart att sitta där på sommaren. Ett extra plus är att det är opera i närheten på sommaren så jag får gratis underhållning med. Jag gillar opera så det stör inte och det blir inte precis inpå
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 175
Senast: Hoarfrost
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 442
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 089
Senast: Whoever
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 936
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp