Min nya lägenhet och flytten

Okey, tyckte jag kände igen mig, som att den låg i örebro men så blev jag osäker, hade för mig att jag läst att du inte bodde i öret :) jag är uppvuxen där men bor i degerfors sen snart fyra år tillbaka.
Ja den nya ligger i Kopparberg.
Har dock länskort så att åka till Örebro blir ingen extra kostnad
 
Oroar mig inför flytten
Räcker systrarna och svåger till?
Orkar de?
Det är ju värst ifrån det stället jag bor på nu.
På det andra är det ju hiss.
 
Verkar som att rätt många säljer sin soffa och liknande inför en flytt nu och skaffar ny till nya stället. Får den hemkörd och uppburen. Jag funderar på det när jag hittar ny lägenhet. Alltid flyttat själv med hjälp. Soffan är värst
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska flytta och köpa en tvättmaskin till min nya lägenhet. Frågan är om jag ska ha en med inbyggd torktumlare eller inte? Jag har...
2
Svar
30
· Visningar
1 187
Senast: Hoarfrost
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 487
Senast: Squie
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 263
Senast: Whoever
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 083
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp