Bukefalos 28 år!

När blir dejt ett förhållande?

Vilken tur att både jag och R finns på fb, om det skulle bli nåt där så vet jag iaf att vi båda faktiskt existerar, även om det aldrig kommer vara på riktigt utan ändrad relationsstatus...
 
Har följt utvecklingen i periferin men kunde inte stå ut längre..



Och vad räknas som för- och efterspel samt definition på själva sexet? Könsorgans inblandning? Enas eller bådas?


MÅSTE man ha för- och efterspel för att få vara med? Är inte det diskriminerande och förtryckande? Ja rent av kränkande faktiskt.

Och om man har bara förspel då?

Nej, det här behöver det tillsättas en utredning för känner jag. Allvarliga samhällsstrukturproblem under uppsegling..
 
MÅSTE man ha för- och efterspel för att få vara med? Är inte det diskriminerande och förtryckande? Ja rent av kränkande faktiskt.

Och om man har bara förspel då?

Nej, det här behöver det tillsättas en utredning för känner jag. Allvarliga samhällsstrukturproblem under uppsegling..

Jag kan tycka att ja, det måste man.

Efterspelet kan man trumma på vid tidsbrist/orkesbrist/känslobrist men förspelet skall till. Hur ska det annars se ut om folk bara kan välja och vraka bland det som passar dem bäst?! Blir ju ingen ordning alls.
 
Jag kan tycka att ja, det måste man.

Efterspelet kan man trumma på vid tidsbrist/orkesbrist/känslobrist men förspelet skall till. Hur ska det annars se ut om folk bara kan välja och vraka bland det som passar dem bäst?! Blir ju ingen ordning alls.

Och vem är du att bestämma det? Och att liksom bara sådär förutsätta att man vill ha det - nu blev jag kränkt igen känner jag. Jäkla överförmyndarsamhälle!
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
48 014
Senast: Mineur
·
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 804
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 290
Senast: jemeni
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 179
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp