När blir dejt ett förhållande?

Om jag hade gått på reglen sex vid 3 olika tillfällen med minst timmar mellan så hade jag haft 2 karlar samtidigt, dom är dessutom väldigt bra vänner så jag vette fasen om det hade funkat så bra :cool:

Och ska man gå på regeln att man är ett par om man är ett par på FB så är jag och särbon singlar även om vi setts i över 2 år nu :confused:

Jag och min sambo sen över 20 år är inte ens vänner på fejsbok O_o
 
Det måste också utredas om det handlar om sex timmar efter själva sexet - och därmed också exakt när sexet är klart för den här gången - eller om det snarare handlar om att man ska göra något annat än att umgås med varandra under de sex timmarna.

Det borde kunna bli en hel relationshandbok bara av den här frågeställningen. :)

Ska för- och efterspel ingå i sexet eller räknas det för sig?
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Har träffat en kille från tinder vi började prata ganska omgående och tog varandras snap. Vi bor väldigt nära varann så vi träffades...
12 13 14
Svar
273
· Visningar
47 831
Senast: Mineur
·
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 798
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 060
Senast: jemeni
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 148
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp