Bukefalos 28 år!

Någon som använder Readly?

bettysmatte

Trådstartare
Vill läsa ett nummer av en hästtidning. Hittar den vare sig på mitt bibliotek eller som fjärrlån. Nu hittar jag den genom Readly, men det är inte något jag använt förut. Det finns en två-veckors gratisprenumeration, som det står är utan bindningstid. Någon som provat tjänsten och som vet hur det funkar? Är det "ofarligt" att testa en gratisprenumeration (jag är lite skeptisk till sådant.... ;) )?
 
Det är ofarligt att prova gratisversionen, jag har haft readly och varit mycket nöjda med dem. Skulle också testa två veckor, men var så nöjd att det blev betydligt längre. Hade inte sagt upp det som jag inte skaffat storytel (känner att jag liksom inte kan ha en massa tjänster att betala för varje månad). Massor av bra hästtidningar! (Sedan kan man läsa skvallertidningar också, så där lite under täcket utan att lämna spår efter sig)
 
Jag använder Readly och är nöjd. Många titlar som jag vill läsa, plus att jag upptäcker en massa nytt i tidskrifter som jag aldrig skulle köpa.
 
Jag har haft den. Helt ofarligt att prova gratisperioden. Jag behöll tjänsten ett par månader och var mkt nöjd med den under perioden. Enormt mga tidningar att läsa tyckte jag. Jag har aldrigt köpt några hästtidningar utövet ridsport tidigare och fann stort nöje i att plöja igenom ett stort utbud.
 
@bettysmatte
Ursäkta att jag lånar din tråd, jag är ocksåsugen på att skaffa.

Ni som har Readly, hur fungerar det om man inte har internet? Kan man ladda ner i förväg som tex Spotify?
 
Jag gillar Readly och kommer nog att skaffa ett abonnemang igen när vi får wifi i huset 1 oktober. Det är för "dyrt" i datakostnad på det mobila bredbandet och min platta funkar bara med wifi. Men jag gillar verkligen tjänsten, många bra titlar och det är lätt värt pengarna i jämförelse med att köpa lösnummer vilket jag har en tendens att okynnesgöra ibland.
 
Vill läsa ett nummer av en hästtidning. Hittar den vare sig på mitt bibliotek eller som fjärrlån. Nu hittar jag den genom Readly, men det är inte något jag använt förut. Det finns en två-veckors gratisprenumeration, som det står är utan bindningstid. Någon som provat tjänsten och som vet hur det funkar? Är det "ofarligt" att testa en gratisprenumeration (jag är lite skeptisk till sådant.... ;) )?

Finns 18 olika hästtidningar i Readly, Svenska och utländska. Och inte bara senaste utgåvorna utan ofta fler år tillbaka. Mycket pirsvärt!
 
hade den ca ett år, funkade bra och var värt pengarna, men så läste vi mindre och mindre och så slutade vi, var lite besviken eftersom vi hade "bokdelen" och den hade inte alls stort urval. tidningsdelen hade ju en hel del hästtidningar ;)
 
Jag är en periodare på Readly och tycker det funkar bra. Testperioden var som det redan sagts helt lätt av avsluta. Jag prenumererar lite hipp som happ med en månad här och har inte stött på några problem med det.
 
Jag har haft Readly, körde testperioden och avslutade sen ytterst smärtfritt utan att betala ett öre då jag läste för sällan för att vilja betala för det :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 183
Senast: Elo
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 338
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 267
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 526
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp