Namn till möss?

W

Wobbler

Någon som vet två namn till två möss :confused:

Till två tjejer :D

Namnen ska liksom passa ihop som typ Piff och Puff :)
 
Mina mus tjejer hette första ronden: Svea, Hoppsan, Vippsan och Lissidor; Andra ronden: Tiffany, Toffie, Toffiefi :o
 
Hade 3 möss för lääänge sen, dom hette: Mini, Molly och Skrållan.
Så det vore ju tufft om dina hette typ..Mini II eller Molly II eller varför inte Skrållan II :bow:

(Ta inte det på allvar!)
 
Hade det vart hanar så vet jag vad JAG hade döpt dom till:
Jean Pierre Skogsbär och Steve Naturelle :D
Har längtat i många år efter att få döpa några djur till dom namnen men det blir ju aldrig så :(
 
Thelma och Louise måste ju vara det enda rätta om man ska döpa sina djur i sann feministisk anda... :D
 
mina två möss hette jerker å sverker :confused: även om de var tjejer,,,det var min bror som döpte dem.,.,.,.,
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
9 10 11
Svar
213
· Visningar
10 380
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 688
Senast: MML
·
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 888
Senast: Tajger
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 853
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp