Bukefalos 28 år!

Nån mer än jag...

Sv: Nån mer än jag...

spontant efter att ha "varit på bröllop hela eftermiddagen" så känns Chris och Madeleine mycket "stelare" om man jämför med Victoria och Daniel som verkligen strålade av lycka och kärlek. Men det hänger förmodligen ihop med deras personligheter, jag hoppas verkligen att de är lika lyckliga...
 
Sv: Nån mer än jag...

Japp! Men jag tror mest det beror på att han är så hemskt likt mitt hemska ex så jag blir påmind om honom varje gång jag ser karln! :o:D
 
Sv: Nån mer än jag...

*kl*

Bröllopet var en konstig tillställning.

Delar av den såg ut som att det var ett "affärsavtal" där bägge va nöjda men inte "WOW" till att Chris såg ut att börja gråta till att vara SKITGLAD när de väl va över...

Så jag kan nog omvärdera mej lite om honom MEN kan nog ändå inte känna att deras "minspel" såg lika bergsäkert ut som Victoria och Daniel... Jämför man deras bröllop så är det ju milsskillnad på hur man kunde "se" hur de älskar varandra ...
 
Sv: Nån mer än jag...

Tar tillbaka lite nu när jag såg sammandraget från bröllopet. Inte såg han ut att tycka att Madde luktade illa heller? :D
 
Sv: Nån mer än jag...

<snip>
Det måste ju vara oerhört skönt att vara så snygg och bra att man dels kan ta sig rättan att döma folk utifrån den uppfattning MAN SJÄLV gör sig av det som syns i massmedia, dels är så skicklig att man anser sig kunna göra en rättvis bedömning. Och så klart oantastlig själv.

Inga grå små möss här inte.

men visst!

här har vi koll förstår jag...
Madeleine bor i USA för att kunna leva svenssonliv

Hovets bilar FÅR åka i bussfilen. Oberoende av vem som sitter vid ratten.
Så det är inget att reta sig på alls, tycker jag.

Jag som tillbringat manga ar pa stallen dar vasterlanningar utsatts for terrorism har absolut inga problem att forsta varfor kungafamiljen far (ska! eller i alla fall bor) anvanda bussfilen. Det enklaste sattet for en terrorist att komma at nagon for att gora ett "statement" ar att se till att de inte kommer fram i trafiken. Manga Svenska foretag runt om i varlden kraver att deras chefer har SUVs med 4 hjuls drift sa de kan kora over refuger och annat som kan vara i vagen. Pa vissa stallen har man aven skottsakra fordon. Sverige maste verkligen vara ett sakert litet samhalle nar kungafamiljen kan rora sig sa fritt utan eskort.
 
Sv: Nån mer än jag...

Kl

Jag tycker Chris ser ut som en som blir för full och högljudd på alla fester. Det kanske är bra att han inte är för snygg för se bara hur det gick med Jonas. Lite bökigare med en skilsmässa när de vackra norskorna dyker upp.

Sen tror jag att alla i hela världen tappar när jämförelsen med Viktoria och Daniel dyker upp. Hon är underbar, han är sympatisk och kärleksstoryn är som en saga. Man behöver inte vara rojalist för att älska Vickaan.
 
Sv: Nån mer än jag...

*kl* haha är det bara jag som har fattat storyn här....

Nyckelpersonen som styrt upp det hela är ju givetvis Chris mamma.... Hon insåg snabbt att det fanns en singel prinsessa på vift och såg till att hennes slyngel till son bröt med underklädesmodellen för att fånga in prinsessan. Jag kan även sträcka mig längre och misstänka att hon satte dit Maddes dåvarande fästman. Hon såg till att Jonas fastnade i syltburken genom att betala en vacker kvinna för att få honom på fall. På detta sätt fick hon ännu en adlig titel till sina barn...

Jag menar läs lite bakgrundstory om henne ;-) eller ta bara en titt på henne så förstår man vad som är viktigast för henne i livet.

Inte konstigt att det inte lyser kärlek där... Tyckte det såg ut som om Cris mest var bakfull och ville därifrån snabbt.

Här jag läst för mycket kiosknoveller?
 
Sv: Nån mer än jag...

Kanske...? :D

Men visst såg Chris mamma ganska skönhetsopererad/plastik onaturlig ut?
 
Sv: Nån mer än jag...

Svenssonliv? Skulle inte tro det va :)

Hur kom det sig då att lilla madde gled förbi i bussfilen (det senaste "heta") som om det vore vilken självklarhet som helst för en svenssonlivslevare som hon?

Som bussförare i Stockholm måste jag säga att att just köra i bussfilen verkar vara väldigt svensson. Det är ju fler privata bilar än bussar där ju.
 
Sv: Nån mer än jag...

kl

Jag tycker väll mest att han ser så gammal och gubbig ut. Inte för att jag har någon koll på hur gammal han är (han kanske är mycket äldre än Madeleine)
 
Sv: Nån mer än jag...

Kanske inte osympatisk, men jag tycker hans minspel ser ut som någon som precis fått 15000 i kvarskatt och inbrott i BMW:n.

Utifrån den information jag tagit del av gällande hans ekonomiska förutsättningar, så tror jag inte att just ditt exempel skulle innebära något speciellt minspel över huvudtaget?

Han har säkert fler BMW och kvarskatten lär inte vålla några bekymmer?

Men - jag ser din poäng, han ser lite grand ut som en vanlig kille som råkat ut för ditt exempel. Han ser inte riktigt ut som en kille som just gift sig med en supersöt kvinna som han älskar som en tok.
 
Sv: Nån mer än jag...

Förresten såg jag när kameran fångade honom som hastigast på nationaldagsfirandet på Skansen. Han såg dödligt uttråkad ut. Fast det kanske jag också hade gjort i en liknade situation, vem vet?

Funderade faktiskt på detta igår delvis för att jag har ett visst hum om några i deras umgängeskrets i NYC och inte riktigt kunde dra parallellen mellan dem och (min egen uppfattning om) brudparet, och delvis för att jag själv sällan blir fördelaktig på bild och tydligen ser rätt bitchig ut när jag inte ler :o

Han kanske helt enkelt bara är en sådan person vars utseende / foton inte representerar hur han upplevs som person. Han kan vara stressad, tycka att hela den offentliga grejen är jobbig och obekväm. Prinsessan däremot tror jag mer har ett inlärt medieansikte hon kopplar på.

Jag tycker också faktiskt att det är rätt härligt att de går sin egen väg och inte gör allt "by the book".

(Detta är min "diplomatiska" åsikt. Min personliga är helt annorlunda och får dåliga vibbar av C... Tycker han verkar lömsk och att det är något högst märkligt med hela situationen. Men det är ju som sagt baserat på absolut ingenting.)
 
Sv: Nån mer än jag...

Haha! Mina vänner och jag satt igår och diskuterade just hur mycket hon kan ha haft med detta att göra!!! Sjukt kul.
 
Sv: Nån mer än jag...

spontant efter att ha "varit på bröllop hela eftermiddagen" så känns Chris och Madeleine mycket "stelare" om man jämför med Victoria och Daniel som verkligen strålade av lycka och kärlek. Men det hänger förmodligen ihop med deras personligheter, jag hoppas verkligen att de är lika lyckliga...

En annan faktor kan ju också vara hur angelägen och hängiven man är till det offentliga spektaklet. V&D verkar ju ha anammat det allt vad det innebär, medan M även utan Chris inte verkar lika intresserad av att spela det spelet.
 
Sv: Nån mer än jag...

Vad är det för speciellt med mamman? Jag är helt oinsatt men nu blir jag lite nyfiken :p

För övrigt har jag inte engagerat mig alls i det här. När Victoria gifte sig med Daniel kunde jag inte låta bli att ryckas med - det var så vackert, han grät så öppet och allt var så fint bara, men det här intresserar mig inte alls. Tycker Chris ser ut som den typiska överklass-snubben och Madeleine som en typisk överklasstjej. Och det är ju vad de är också.
 
Sv: Nån mer än jag...

Det enda jag har att säga är att hon inte lever ett svenssonliv. Dödliga vanliga svenssons brukar inte köpa väskor lika mycket värda som en familjebil :p

Underskatta inte hur mycket saker / kläder / väskor som skickas till personer som syns i media. Fotas prylen på en person är det mer kostnadseffektiv reklam för företaget än något annat. Det är bl a därför modebloggar är har blivit så stora att de som har dem kan tjäna pengar och får sponsorer - företagen tjänar multum på folk som ser något i en blogg/tidning och sedan rusar för att köpa.

Sant.
 
Sv: Nån mer än jag...

Fast hon köper nog en hel del grejer själv också ;)

Vad nu det spelar för roll.
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 724
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
840
Senast: sjoberga
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 296
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
1 020
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp