Bukefalos 28 år!

Nån mer än jag...

Sv: Nån mer än jag...

Nejmen, bara att hon varit gift typ 10 gånger och verkar vara klasskåt av rang. bara underhållande spekulationer liksom ;)
 
Sv: Nån mer än jag...

Kanske...? :D

Men visst såg Chris mamma ganska skönhetsopererad/plastik onaturlig ut?

Men har ni aldrig ens sett ett avsnitt av Hollywoodfruar? Så där ser ju alla ut.

Chris mamma ser förmodligen exakt ut som alla sina väninnor.

Kolla in nästan vilken amerikansk serie som helst, ser vi verkligen ut så där?
 
Sv: Nån mer än jag...

Ja, det är klart - det vet väl alla.

Oavsett struntar jag i vilket.
 
Sv: Nån mer än jag...

*kl*

Märkligt att man kan tillskriva personer så många egenskaper bara efter att ha sett ett par foton. I vanliga fall brukar ju liknande förutfattade meningar orsaka ramaskri på det här forumet.
 
Sv: Nån mer än jag...

KL

Otroligt fin bild tycker jag!


mer_1045022d.jpg
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tycker mamman också ser ut som en som blir för full och högljudd på alla tillställningar.
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tycker bara det ser ut som om han tycker Madde luktar illa när han tittar på henne. Men det kanske hon gör iofs....



Givetvis gör hon det, hon är ju rökare ;)



Appropå tråden så säger jag att Chris är Maddes "Mr Big", jag tror de får det bra och han är ett absolut mycket bättre val än den förre med evig pojk-looks-Jonas.

Jag hetsade här hemma i soffan framför det mediala offentliggörandet och sa till min sambo "TITTA ser du hur opålitlig han ser ut! Han kommer ligga med andra, jag skulle inte lita en sekund på honom" - och se hur det gick :D
 
Sv: Nån mer än jag...

Men vaddå? Alla uppskattar väl att gifta sig inför TV-kameror och ett helt folk. Stackars man. Min mamma noterade också att han hela tiden grejade med kläderna och kanske till och med kollade gylfen? Inget jag såg själv dock.

Men kanske: Äntligen över!
 
Sv: Nån mer än jag...

Vaaaa? Hur är det ett svar på mitt inlägg? Jag tyckte att bilden var fin, var inte alls spydig eller nåt.
 
Sv: Nån mer än jag...

Svenssonliv? Skulle inte tro det va :)

Hur kom det sig då att lilla madde gled förbi i bussfilen (det senaste "heta") som om det vore vilken självklarhet som helst för en svenssonlivslevare som hon?

Tror du på allvar att hon är den enda bilföraren som nyttjat bussfilen i Sthlm, svenssons eller ej :D

Allmänt:

Usch hela tråden känns bara ytlig och obehaglig :yuck:
 
Senast ändrad:
Sv: Nån mer än jag...

Men folk är ju precis såhär som tvärsnittet på Buke visar. Hela tråden säger ju egentligen inte ett skvatt om Chris, men mer om hur människor egentligen fungerar och tänker.

Det måste ju vara oerhört skönt att vara så snygg och bra att man dels kan ta sig rättan att döma folk utifrån den uppfattning MAN SJÄLV gör sig av det som syns i massmedia, dels är så skicklig att man anser sig kunna göra en rättvis bedömning. Och så klart oantastlig själv.

Inga grå små möss här inte.

Fy fan va bra skrivet :bow:

jag tycker han ser ut att vara obekväm o lite stressad av allt ståhej ....Vem skulle inte vara det liksom....Herregud va folk är ytliga här påannars så PK buke :meh:
 
Sv: Nån mer än jag...

*kl*

OT

Är jag ensam om att tycka att Maddes klänning inte alls var fin? Tråkig, normal o inte alls i den klass som hon brukar vara klädd i.
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 295
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
764
Senast: sjoberga
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 778
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp