Bukefalos 28 år!

Om gillningar och andra reaktioner på inlägg

Vad anser du om reaktioner på inlägg?

  • Jag anser det fungerar bra som det ser ut idag med gillningar och andra val.

    Röster: 141 63,2%
  • Jag skulle gärna se att det tillkommer några val ex.vis ogilla inlägg.

    Röster: 38 17,0%
  • Det borde återgå till att bara vara ett val, gilla.

    Röster: 15 6,7%
  • Reaktioner på inlägg borde helt tas bort, de gör mer skada en nytta.

    Röster: 15 6,7%
  • Jag bryr mig inte alls hur det blir.

    Röster: 14 6,3%

  • Antal omröstningsdeltagare
    223
Ja? Jag tyckte buke gick framåt med reaktionsmöjligheterna. Tycker det är rätt pilligt att redigera text här som 100 % mobilanvändare. Reaktionsmöjligheterna gjorde det enklare att interagera och delta tycker jag. Jag har redan bläddrat igenom ett gäng trådar utan att lämnat några spår och det känns lite tomt liksom.

Håller med! Det var flera inlägg jag ville respondera på. Men det går inte med de val som finns nu. Supertrist!
 
Ibland även de här har jag insett. :bump::banana::rofl:

Sen glömde jag ju den här! Verkligen en favorit när jag pratar mat med vänner. :d

Herregud, jag kommer aldrig kunna lämna buke. :arghh:
Jag har den här som emoji i min mobil: 4812F49F-842C-4EDC-B7DB-EB46F047AA6E.jpeg
Den är lite liknande :d i alla fall
 
Jag envisas fortfarande med att tro att @Gunnar bara retas med oss för att ge oss tillbaka de gamla och ÄNNU FLER reaktioner när det nya året kommer som en liten nyårspresent 😍🤩👌
Inte helt omöjligt med tanke på att det först frågades om fler reaktionsgubbar och med enbart positiva svar och relativt enstämmigt. Och så plötsligt gör @Gunnar då ändå helt tvärtemot.
Och jag måste säga att det känns främmande. Gunnar har väl alltid i den
mån som går lyssnat på sina användare och inte kört med Trumpliknande envälde.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 450
Senast: Gunnar
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 372
Senast: ginnies
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Roheryn
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 928
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp