Photoshop 11

NotlikeI

Trådstartare
Hallå kloka bukare. Är det någon här inne som använder photoshop?

Jag försöker få två bilder "flyt alla i fönster" Alltså att jag kan ha bilderna vid sida om varandra. Men även om jag har två bilder i samma format öppnade så lägger dem sig bara i flikar. Hur kan jag då "få ihop dem"

Hade tänkt sätta vattenstämpel på mina bilder, så designade en vattenstämpel. Men nu kommer jag inte längre.

HILFE!:arghh:

Sv: Photoshop 11

Öppna ett nytt "dokument" och lägg in båda bilderna där?

Alternativt så högerklickar du på ena fliken och väljer "Move to new window" och sen kan du dra in den bilden in i den andra

Senast ändrad:
Sv: Photoshop 11

Försöker du få dom att lägga sig varannan och fylla bilden så? Kan du inte göra en ny bild, med båda bilderna då? :)

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara... 94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
49 659
Senast: Hedinn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –... 30 31 32
Svar
629
· Visningar
18 863
Senast: Emtherlia
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
39 204
Senast: Paddington
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka