Piercingar

Japp sen har man ju stöd om det behövs. På deras hemsida står det dock 1-2 dagar. Man har praktisk övning hela dagen på modeller förstod jag det som
Okej. Tycker ändå det låter lite. Men det är kanske teori man ska läsa in själv innan då?
Examinationer/prov?
 
Okej. Tycker ändå det låter lite. Men det är kanske teori man ska läsa in själv innan då?
Examinationer/prov?
Självklart allt sånt.
Du måste ju kunna anatomi och allt innan du kommer dit. Ser går man igen allt det praktiska och har kunder som elev hela dagen.
Klarar du inte av det får du ju inte certifikat.
 
Självklart allt sånt.
Du måste ju kunna anatomi och allt innan du kommer dit. Ser går man igen allt det praktiska och har kunder som elev hela dagen.
Klarar du inte av det får du ju inte certifikat.
Självklart? Står ingenstans att måste kunna nånting alls innan man kommer dit..
 
Självklart? Står ingenstans att måste kunna nånting alls innan man kommer dit..
De sa så till mig iaf när jag pratade med dom.
Vet inte om det är seriösa eller inte med sett iaf på instagram att de utbildat många så då måste de väl vara bra?
 
De sa så till mig iaf när jag pratade med dom.
Vet inte om det är seriösa eller inte med sett iaf på instagram att de utbildat många så då måste de väl vara bra?
Nej. Bara för att nåt ser bra ut så betyder det inte att det faktiskt är bra, man lägger ju bara ut det bästa, man vill ju visa upp just det. Och dem tjänar pengar på detta.

Att bli sk utbildad piercare på en dag är helt galet, gör som man alltid gjort i stället och gå som lärling hos en duktig välrenommerad piercare! Ja det tar mycket längre tid men du lär bli en mer fullärd piercare!
 
Nej. Bara för att nåt ser bra ut så betyder det inte att det faktiskt är bra, man lägger ju bara ut det bästa, man vill ju visa upp just det. Och dem tjänar pengar på detta.

Att bli sk utbildad piercare på en dag är helt galet, gör som man alltid gjort i stället och gå som lärling hos en duktig välrenommerad piercare! Ja det tar mycket längre tid men du lär bli en mer fullärd piercare!
Ja lite så jag tänker oxå.
Anatomin och sånt har jag då jag är usk i botten, det är mer det praktiska jag behöver och jag har frågat han i Linköping om han utbildar men tyvärr gör han inte det 😮‍💨 har frågat i Stockholm oxå men det blir för långt bortoch de hade inge plats för lärling heller
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp