Nu är ju detta lite bebisnivå i den här tråden men jag har hål i öronen! Vanliga då. Det är fjärde gången jag gör detta, första gången var jag väl 12 eller något och så har jag "tagit om" två gånger sedan dess, alla gånger med pistol.
Jag har alltid haft problemet att mina hål i öronen läker ihop, så mycket som en natt utan så finns det något där i att "trycka igenom", alltid slutat med att de växt igen helt när jag varit utan för länge.
Så denna gången tänkte jag att jag gör det rätt hos en ordentlig piercare så det gjorde jag i början på december. Var sjuk med feber den dagen men hade glömt av att jag hade tiden och hade ingen lust att betala fullpris för ingenting så jag tog mig dit, blev lätt infekterat i båda öronen men det är nog för att mitt immunförsvar var så dåligt.
Jag tappade den ena piercingen för någon dag sedan då den liksom skruvat upp sig själv, jag tror jag löst det utan att behöva köpa ny men jag fick ju chans att känna på snibben utan något i och det är verligen som en stor hård "bulle" inne i örsnibben. Vet inte om det är ärrvävnad eller så (det kommer inget var och verkar inte infekterat) men det känns ju inte som att det bådar gott för läkningen. Den skulle tydligen kunna ta upp till 6 månader men ändå liksom.
Jag hade hoppats att det skulle läka bra så var jag sugen på att kanske göra något till hål ovanför sedan, alltid velat ha tre på varje sida