Pris för inackordering?

Bukefalos 30 år!

Ja, du skrev det men tänkte när @Ajda skrev att hon tog en symbolisk summa :)

Min erfarenhet är att en helinackordering inte är någon större avlastning och man bör ta mer än en symbolisk summa för det.
Ja vad betyder egentligen helinackordering? Tycker begreppen är så flytande, i min värld är det ett ställe man tex lämnar unghästar något år och inte behöver åka ut annat än för att hälsa på dom när man känner för det.

Ja vad betyder egentligen helinackordering? Tycker begreppen är så flytande, i min värld är det ett ställe man tex lämnar unghästar något år och inte behöver åka ut annat än för att hälsa på dom när man känner för det.

Helinackordering för mig är när allt ingår. Du behöver bara komma och borsta och rida i princip.

Helinackordering häromkring säger man när allt ingår utan mockning och skötsel av hästen. Alltså fordringar och in och utsläpp gäller. Egentligen borde helinackordering kanske inkludera allting men så är det inte häromkring oftast.

Oavsett vad man säger är det bra att ha allting nedskrivet på kontraktet så det inte blir några missförstånd.

Helinackordering för mig är när allt ingår. Du behöver bara komma och borsta och rida i princip.
Samma för mig, all skötsel samt tillsyn ingår, dvs du behöver inte åka till stallet varje dag.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka