Är det en helinackorderad?
När jag hyrde ut vanlig stallplats (där hästägaren hjälpte till med arbetet) tog jag också mer en symbolisk summa (plus foder och strö)![]()
In och utsläpp osv ingår. Inte mockning, hö eller strö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det en helinackorderad?
När jag hyrde ut vanlig stallplats (där hästägaren hjälpte till med arbetet) tog jag också mer en symbolisk summa (plus foder och strö)![]()
Det är helinackorderatÄr det en helinackorderad?
Ja, du skrev det men tänkte när @Ajda skrev att hon tog en symbolisk summaDet är helinackorderat![]()
Ja vad betyder egentligen helinackordering? Tycker begreppen är så flytande, i min värld är det ett ställe man tex lämnar unghästar något år och inte behöver åka ut annat än för att hälsa på dom när man känner för det.Ja, du skrev det men tänkte när @Ajda skrev att hon tog en symbolisk summa
Min erfarenhet är att en helinackordering inte är någon större avlastning och man bör ta mer än en symbolisk summa för det.
Ja vad betyder egentligen helinackordering? Tycker begreppen är så flytande, i min värld är det ett ställe man tex lämnar unghästar något år och inte behöver åka ut annat än för att hälsa på dom när man känner för det.
Helinackordering häromkring säger man när allt ingår utan mockning och skötsel av hästen. Alltså fordringar och in och utsläpp gäller. Egentligen borde helinackordering kanske inkludera allting men så är det inte häromkring oftast.Ja vad betyder egentligen helinackordering? Tycker begreppen är så flytande, i min värld är det ett ställe man tex lämnar unghästar något år och inte behöver åka ut annat än för att hälsa på dom när man känner för det.
Ja vad betyder egentligen helinackordering? Tycker begreppen är så flytande, i min värld är det ett ställe man tex lämnar unghästar något år och inte behöver åka ut annat än för att hälsa på dom när man känner för det.
Samma för mig, all skötsel samt tillsyn ingår, dvs du behöver inte åka till stallet varje dag.Helinackordering för mig är när allt ingår. Du behöver bara komma och borsta och rida i princip.