Bukefalos 28 år!

Resultat databasen hos ridsportsförbundet

Sv: Resultat databasen hos ridsportsförbundet

kopparberg skrev:
Undrar varför mer service ska finnas för lite högre nivå? :confused:
De ryttarnas licenser kostar ju inte mer än för ryttarna på lägre nivå?

Min licens kostar 1320 och ändå har inte alla resultaten kommit in från dom tävlingarna så det är lika illa det.
 
Sv: Resultat databasen hos ridsportsförbundet

lånar knapp.

tycker stc har en jättebra info-sida, där allt står med, alla lopp och kuskar-resultat,rekord,antal starter, alla avkommor osv.
även snabb service, mailade in att min häst stod som hingst på sidan och att han nu var kastrerad. 1 dag senare fick jag svar och då var det ordnat!

så borde de ha det :p!
 
Sv: Resultat databasen hos ridsportsförbundet

Bedrövligt! :mad:
Det "skryts" så vad mkt alla får för sin licens, men så kan inte ens en så simpel och faktiskt rätt så viktig grej som resultatredovisningen funka! :confused:
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 612
Senast: Hedinn
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 532
Trav Vi skulle ju inte betäcka i år... Nu står vi med tre ston som högst troligt ska bli betäckta. Trots allt.... HJÄLP OCH FUNDERINGAR...
Svar
0
· Visningar
1 225
Senast: Cambrie
·
  • Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 250
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp