Bukefalos 28 år!

Rollkür i Hästfocus

Sv: Rollkür i Hästfocus

Ooops...nej, det var mer ett svar på kullerbytta. Sorry att det blev så oklart :o

Och moderaten sa att ämnet endast skulle vara nålat i 14 dagar...Inte för att det har någon mig emot att den är kvar!

Jag ber så hemskt mkt om ursäkt, för att jag höll tråden nålad TVÅ DAGAR förl länge. Det är oförlåtligt, med tanke på att ni ändå hållit tråden vid liv, både igår och idag.

Men min ursäkt är att det var födelsedagsfirande den 18'e, middagsbjudning igår och idag har jag legat hela dagen i maginfluensa. Jag har dessa dagar främst försökt att hålla ordning på trådar som har spårat ur. Och det tycker jag inte att den här har gjort.

Jag tar bort nålningen nu.

Mvh

IngelaH
Moderator
 
Sv: Rollkür i Hästfocus

INgelaH jag tycker du är en bra moderator. Jag diggar dig.

Personligen hade jag sett tråden nålad längre.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 605
Senast: Lobelia
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 752
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 539
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp