Bukefalos 28 år!

Såld häst,men inga pengar ännu??

Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

ja, idag är det fredag och pengarna ska ju vara på kontot. Jag undrar också hur det går. Men vi lär väl få avvakta till em antar jag.
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

Tro det eller ej,men pengarna är på kontot!!!!!!
så jag slapp dra till drastiska åtgärder..... känns som en stor lättnad att kunna leva normalt igen utan att behöva tänka på svindlare.....
Men om jag ngn gång ska sälja en häst igen ska det vara handpenning,samt ett sistadatum pengarna ska vara inne...... så jag slipper detta igen.
Tack alla för ert stöd,förslag och råd!!!!
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

Skönt att det löste sig, det brukar i många fall gå av sig själv när man visar att det inte längre duger med valser.

Då kan du fira helg i lugn och ro!
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

Skönt att det löste sig!

Hoppas du får en riktigt trevlig helg nu!!
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

Vilken härlig fredag för dig!! Stort Grattis!!:banana:
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

UNDERBART... Gratulerar till en lyckad försäljning... Fira nu i helgen och slappna av...Det är du värd...:banana:
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

Grattis, skönt att det ordnade sig!
 
Sv: Såld häst,men inga pengar ännu??

Grattis till dig!!!
Då kanske denna tråd kan avslutas nu? Så himla trist att läsa sida efter sida med trångsynta människors syn på andra än sig själva...
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
12 471
Senast: Korven
·
Äldre Jag behöver lite råd i hur jag ska lösa ett köp jag gjort via en FB-sida där det verkar som att säljaren vägrar ge tillbaka några pengar...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 281
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 946
Senast: lil-sis
·
Ekonomi & Juridik Hej, Detta är ett öppet brev till er där jag vill ge en bakgrundsförklaring till temat hästhandlare som i går togs upp på SVT...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
25 396
Senast: Chilodeur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vilken ras passar mig?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp