Serier just nu?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 492
  • Visningar Visningar 46 125
Sv: Serier just nu?

Coolt. Då ska jag ta min semester oxå förutsatt att jag får när jag vill ha. Vilken fin start på semestern isåfall :)

Ni som tittar på Games of Trones säsong 3. Vilken kanal?

Jag trodde jag spelade in förra veckan avsnitt 1 och 2 på C more series, men det blev fel.
Hittar inga repriser, någon som har tips för att se igen avsnitten.

Någon som vet när "The good wife" kommer tillbaka? Eller går den på en annan kanal nu så jag har missat den? Likaså "Bluebloods" försvann bara helt plötsligt? Mina fredagskvällar blev så tomma efter dem....

A

Jag tror att C more och möjligen HBO nordic är de enda som visar än så länge. Brukar dröja länge innan de vanliga kanalerna kommer ikapp.

Jo, det är de kanalerna.
Vi tittar på C more series. Men jag skulle ju gärna vilja se avsnitt 1 och 2 innan vi börjar med avsnitt 3.

Har du kollat om de har någon slags playfunktion?

Annars får du nog streama eller pirata :)

De finns inte på netflix, men jag får kolla runt. Tror HBO har de ute, men då måste man ju betala...:D

KL

Ang GoT, vad tycker ni om den nya säsongen hittills?
Vi kan ju skriva spoilers i vitt så ingen råkar läsa något de inte vill se!

Jag tycker att det är ganska rörigt. Så många trådar som hålls igång samtidigt och så hinner istället ingenting hända. Synd.

KL

Är det bara jag som tycker att Person of interest är kul ? ;)

Har nu väntat i evigheter på nya avsnitt av mina serier jag följer vilket är

Beauty and the beast
Revenge
Once upon a time
Vampire Diaries
Person of Interest

VARFÖR har de så långa uppehåll i USA ??? :mad: :banghead:

Det kom något slags specialavsnitt av once upon a time igår. Jag har inte hunnit se än men..

Vet inte om det är uppehåll för att dryga ut säsongerna? Eller om de måste ta uppehåll för att hinna med i produktionen?

Håller med om att det är surt!

Någon som vet när "The good wife" kommer tillbaka? Eller går den på en annan kanal nu så jag har missat den? Likaså "Bluebloods" försvann bara helt plötsligt? Mina fredagskvällar blev så tomma efter dem....

A

Menar du på tv? Tror att dom har slutat visa TGW:(. Är helt sjukt att de väljer att ta in en massa skräpserier som läggs ner efter en säsong och inte väljer att ta in denna fantastiska serie på bra sändningstid! Mitt tips är att ladda hem. eztv. it är en mycket bra sajt! TGW blir bara bättre och bättre och har nyligen förnyats för en femte säsong:bump:!

*kl*

Jag är fö överlycklig över att Mad Men är tillbaka! Aaaah vad jag saknar Don, Roger och tom Pete Campbell:D! Så alldeles fantastisk serie!

Jag blev tipsad om Mad Men för ett tag sen så är bara på tredje säsongen än så länge men är såklart redan nyfiken på hur mycket som ska hinna hända i dubbelt så många avsnitt till! :)

Åh, Mad Men. Såg första säsongen när den gick men fortsatte inte av någon anledning. Är lite sugen på att ta tag i det igen, det gäller ju att hitta ny serier som man kan sträcktitta på medan allt har säsongsuppehåll.

Jag har bytt ganska många serier av de jag följer. Har tröttnat på både Once upon a time, Walking dead, Glee, Suburgatory och en bunt andra. Däremot börjat följa och kommit ikapp på The Mindy Project och The new normal. Downton Abbey och Mr. Selfridges har jag också lagt till på listan. Ligger hemma sjuk den här veckan så igår började jag med Game of Thrones och är nu mycket nöjd över att kunna sträckkolla på de första två säsongerna innan jag måste sälla mig till alla som väntar på nya avsnitt varje vecka :D

Sen har jag i sjuksängen även sträcktittat på diverse säsongen av überamerikanska realityprogram, men det är lite väl mycket guilty pleasure för att räknas :angel:

Jag håller med, det känns som att det inte händer nånting?! I andra avsnittet på säsongen var det ju typ bara att de träffade den där killen han drömt om, annars känns det bara som att det laddar för att det ska hända nåt. Sen. Om en stund. :cool:

Liknande trådar

Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka