Smakråd skor - hjälp!

De här skorna är otroligt snygga:

http://se.ecco.com/sv-se/ladies/product-types/heels/angelholm-333843-01481

Men jag funderar på vilka byxor man kan ha till? Måste man ha ljusa byxor? Jag har i princip bara mörkblå och mörkgröna byxor.

Nej, du måste inte ha ljusa byxor till ljusa skor. Jeans eller gröna byxor låter snyggt!
Personligen har jag svårt att ha ljusa skor eftersom jag är en hopplös lortgris och alltid envisas med att gå på äventyr :angel:
 
Nej, du måste inte ha ljusa byxor till ljusa skor. Jeans eller gröna byxor låter snyggt!
Personligen har jag svårt att ha ljusa skor eftersom jag är en hopplös lortgris och alltid envisas med att gå på äventyr :angel:

Jag tänkte ha dem enbart på jobbet i så fall (är också en lortgris).
 
Personligen har jag svårt att ha ljusa skor eftersom jag är en hopplös lortgris och alltid envisas med att gå på äventyr :angel:

Ha ha det där känner jag igen! Varje gång jag köper nya skor säger jag att "dessa ska jag INTE ha på mig i stallet". Sen slutar det alltid med att jag har skorna på mig och "bara ska mocka lite snabbt" eller "ska bara kila ut en snabbis i hagen" el dyl... :angel::D
 
Tack för alla svar! Jag tror jag får ta och slå till (om de passar, jag har jättestora fötter...).
 
Min erfarenhet av ecco är att de är väldigt "normala" i storleken. Så börja med den storlek du brukar ha, är mitt tips.
 
Min erfarenhet av ecco är att de är väldigt "normala" i storleken. Så börja med den storlek du brukar ha, är mitt tips.

Jag brukar ha Ecco, men ibland passar 41 och ibland inte. Vissa modeller finns också i 42, dock inte denna.
 
Ha ha det där känner jag igen! Varje gång jag köper nya skor säger jag att "dessa ska jag INTE ha på mig i stallet". Sen slutar det alltid med att jag har skorna på mig och "bara ska mocka lite snabbt" eller "ska bara kila ut en snabbis i hagen" el dyl... :angel::D

Det är därför man alltid ska spara sina blå tossor när man varit hos tandläkaren. :idea:
 

Liknande trådar

F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 188
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Jag läser ofta här att ditten och datten ska man inte avla på. Och jag håller med. Men sen började jag fundera på vilka hundar som ska...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 899
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 060
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna...
2
Svar
34
· Visningar
2 482
Senast: Ms_Antrop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp