Human
Trådstartare
Vecka 30 idag och jag hade tid för mitt tillväxtultraljud. Allt såg fint ut, hon bedömdes väga typ 60 g mindre än vad hon "borde", vilket var en sån liten avvikelse att det inte ses som en avvikelse. Så, som vi trodde, och så får vi se om det liksom tidigare blir ytterligare ett ul för att magen växer som den vill. Väldigt gullig ultraljudssköterska idag som försökte sig på att ge mig en 3D-bild av ansiktet, men ungen envisades med att ha armen framför ansiktet. Men det gjorde mig inte något, jag tycker helt ärligt att såna bilder är rätt läskiga
Annars var jag borta en natt i helgen och igår när jag var hemma igen och skulle natta barn så ville stora killen, 4 år, inte sluta krama och pussa på magen.
"Jag har saknat dig, bebisen!"
Andra ungen, 2 år, är inte lika lättflirtad. Han tycks vara mäkta oimponerad av att jag sagt att bebisen inte kommer kunna göra så mycket i början, så han brukar nu gå runt och säga att han också har en bebis i magen och att den faktiskt kan gå
Annars var jag borta en natt i helgen och igår när jag var hemma igen och skulle natta barn så ville stora killen, 4 år, inte sluta krama och pussa på magen.
"Jag har saknat dig, bebisen!"
Andra ungen, 2 år, är inte lika lättflirtad. Han tycks vara mäkta oimponerad av att jag sagt att bebisen inte kommer kunna göra så mycket i början, så han brukar nu gå runt och säga att han också har en bebis i magen och att den faktiskt kan gå