sitter och funderar över detta inlägget som är den sista översynen av samtliga som Niyama la ut igår
och funderar på om de onda kan tycka att den kanske passar väldigt bra från ett ont perspektiv sas?
Och då menar jag att den KAN godförklara någon/några som inte ska godförklaras och får fokus på någon/några som inte ska ses som onda?
Habina hade en tanke om Niyama som jägare noterad igår- och det är lite intressant om min hypotes ovan stämmer, för om det kan vara vad även lyan trodde så kan de ju ha trott att hon skulle dra med sig den hon misstänkte mest ( Dentaku) och det kanske skulle varit finfint för lyan att få ut 2 goda i ett svep?
( nu har jag ingen aning whatsoever om Dentaku är god, eller ond för den delen-men en intressant tanke är det!)
Niyama själv har funderat på om ingen verkligen har försökt att luras rejält i tråden
och jag har lite samma fundering ( som synes) det känns som någon ( eller några) kan ha gjort det ändå. Eller så är detta den enkla leken där ulvarna gör bort sig enl skolboken så det bara är att plocka dem

edit- la in citatet av Niyama jag tänkte på ang att luras...