Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag måste skicka in papper till jobbet och få godkänt varje gång jag vill köpa eller sälja aktier. Börjar känna mig lagom störig :angel:

Iofs lär det ju inte bara vara jag som gör det ofta i ett globalt företag. Men ändå.
 
Jag känner mig fullkomligt neutral inför både Ricky och hans skägg. :D Men jag diggar färgat skägg sådär generellt. Det är ju mycket roligare än hår, växer så fort att folk kan byta färg jätteofta och plättlätt!

Ja, han är inte min typ. Men just skägget tyckte jag var roligt!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
När man råkat shoppa lite och Postnord tar evigheter på sig att leverera 🙄

Screenshot_20210430_115126_se.postnord.private.jpg
 
Haha men vad trött jag blir på mig själv. Går runt och plockar ihop saker att tvätta. Står och tittar på handdukarna och tänker att dem ska jag slänga i maskinen.
-sen trycker jag på knappen och startar tvätten. Utan handdukar i.
Var glad över att du i alla fall inte hann tvätta och sedan hänga nästan allting innan du insåg att du inte använt tvättmedel.. Gud vem skulle vara så korkad :cautious:
 
En person missförstod mig igår när jag kallade han peppy å trodde att jag cursade honom. Nu när han insett sitt misstag sitter han å säger att jag kan skälla på han hur mycket jag vill. Jag har bättre saker för mig än att skälla på folk för småsaker...
 
Nu har ju störiga grannarna äntligen lämnat. Men vet ni vad jag stör mig på nu?

katten är kvar i lägenheten :nailbiting::arghh:
Jag såg igår att det stod ett katt-träd kvar men tänkte att de skulle hämta det (men mystiskt att lämna bara det eftersom det var helt tomt resten och de hade en lastbil -så inte platsbrist).
Nu när jag kom hem så sitter det ju en katt i fönstret.... tittade in och det stod en skål med mat och en med vatten. Men vattnet var inte mycket kvar.

har smsat grannen och frågat om de har nån som fyller på TILLS NI HÄMTAR KATTEN, eller behöver de hjälp?
Får se om de svarar (troligtvis inte eftersom de avskyr mig) men imorgon ska jag göra med deras kompisar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 321
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 847
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 864
Senast: Mkb
·
Svar
734
· Visningar
38 349
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp