Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner med dig. Aldrig i helvete att särbon får ställa in någon ren disk här! Det blir kaos då... :cautious:
Här ställde sambon tallrikarna på FEL hylla i skåpet härom dagen :rage:
Vi har ändå bott ihop i typ 5 år liksom, och det här har aldrig hänt förut. Vad sker? Älskar han mig inte längre? Har han blivit besatt av demoner? Är det här början på slutet? Bör jag kanske riva av plåstret redan nu och.... DUMPA?! 😱
 
Vi kanske bör börja bli oroliga för sambosläktet. Här låg skedarna bland knivarna för ett tag sen. BLANDAT:nailbiting:. Kan det vara ett virus? Mutation? Vad händer?!

5 år med samma ordning i besticklådan
Vi har ändå bott ihop i typ 5 år liksom, och det här har aldrig hänt förut. Vad sker? Älskar han mig inte längre? Har han blivit besatt av demoner? Är det här början på slutet? Bör jag kanske riva av plåstret redan nu och.... DUMPA?! 😱

Jag har också snart bott 5 år med sambon, samt tre år i denna bostad, med samma ordning i skåpen 😱
 
Min sambo har börjat lägga besticken i fel ordning i bestickslådan och jag känner mig som Britt-Marie* :wtf::nailbiting::arghh:


*Fredrik Backman: "Britt-Marie är faktiskt inte passivt aggressiv. Det är bara det att smuts, repor och felaktigt organiserade besticklådor får henne att skrika på insidan"

Vi har ändå bott ihop i typ 5 år liksom, och det här har aldrig hänt förut. Vad sker? Älskar han mig inte längre? Har han blivit besatt av demoner? Är det här början på slutet? Bör jag kanske riva av plåstret redan nu och.... DUMPA?! 😱
Demens..?

Något är det ju som inte stämmer, kanske värt att göra en minnesutredning innan du dumpar? 😅
 
Jag säger demoner så gör en exorcism istället för att dumpa :D

Jag tänkte också först på demoner 🤔

Vi har ändå bott ihop i typ 5 år liksom, och det här har aldrig hänt förut. Vad sker? Älskar han mig inte längre? Har han blivit besatt av demoner? Är det här början på slutet? Bör jag kanske riva av plåstret redan nu och.... DUMPA?! 😱

Jag har också snart bott 5 år med sambon, samt tre år i denna bostad, med samma ordning i skåpen 😱

Vi kanske bör börja bli oroliga för sambosläktet. Här låg skedarna bland knivarna för ett tag sen. BLANDAT:nailbiting:. Kan det vara ett virus? Mutation? Vad händer?!

5 år med samma ordning i besticklådan

Nu ser jag ju att ni alla drabbats av 5-års-demonen i högform 😱😈
Det är en av de lurigaste att driva ut, men ta kontakt med en erfaren exorcist så ska det nog gå bra OM ni vill behålla förstås... :angel:
 
Åter igen så ska det krångla för oss i stallet. Nu är det min häst som har larver av stora blodmasken :cry: vi kan använda våra vinterhagar tidigast oktober november nån gång. Min sommarhage har gått åt skogen och hagen vi får låna är inte så stor, så vi kommer få stödfodra tidigare än önskat och den ligger nästan 1km bort från stallet. Jag orkar inte :arghh: det räcker med skit nu. Det var jobbigt som det var
 
Eleverna som sätter ingång larmet när de använder nödutgången som utgång.

Skitkul.

"amen... alltså, vi går så fort att vi inte hör larmet så mycket" - tack då. Jag som sitter kvar i klassrummet vid sagda dörr kan INTE gå iväg. inte ens 40 000-ende gången
 
Stör mig på den lärare vi har en gång i veckan. Hon sitter och hakar sig hela tiden och jag kan inte koncentrera mig på vad som sägs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
114 422
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 222
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 611
Senast: Mkb
·
Svar
1 807
· Visningar
96 391
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp