Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Återigen, min nytillkomna sociala ångest. Har blivit folkskygg. Just nu sitter jag och undviker att skicka ett sms. Det är ju absurt, inte alls hållbart. Borde bara dra av plåstret och skicka meddelandet.
Är inte ens ett jobbigt sms, utan jag ska bara stämma av en sak som vi bestämt. Men ändå sitter jag här och undviker det.. Blir ju bara värre ju längre tid jag inte gör det.
 
Otydliga svar :meh: Skrev och frågade om en kompis vill träffas efter jobbet. Nix, hen kunde inte för väntade på en hantverkare så hen satt ute och solade. Det var ju flera timmar kvar från när jag skrev till att jag slutade så då frågade jag om att ev träffas när hantverkaren är klar då. Då började hen prata om att hen vet inte när hantverkaren är klar och hen måste lägga sig kl 19 för jobb imorgon etc. men säger aldrig nej eller kan inte.
Den här personen gör alltid så, vareviga gång får man sitta och gissa istället för ett enkelt "tyvärr kan jag inte idag"! Ibland har det till o med vart så att hen blivit sur för att man inte kom över och hälsade på istället men hur ska jag veta det är vad hen vill när hen skriver väntar på hantverkare så måste va hemma, sitter och solar på balkongen? :confused:
För övrigt samma person som dissade min nya lägenhet så kraftigt pga fel gata enligt hen... Börjar inse att den här personen nog inte är så bra kompis, vi har känt varann länge men är så mycket konstiga småsaker om än aldrig nåt stort bråk :( Det stör mig också :(
 
Att jag inte fått mitt schema för kommande fem veckorna än. Vet inte ens vad mina arbetsuppgifter är eller när jag börjar på måndag, och svaret jag får när jag frågar är "det blir nog klart imorgon", men det sa de igår också, och i förrgår...:meh:
 
Ska in och ta en P-spruta och barnmorskan är 30min sen. Får vänta på ett annat ställe än vanligt och dom ska hämta mej men det har inte dykt upp nån än. Har annat att göra än att sitta här.
 
Ska in och ta en P-spruta och barnmorskan är 30min sen. Får vänta på ett annat ställe än vanligt och dom ska hämta mej men det har inte dykt upp nån än. Har annat att göra än att sitta här.
Gud förbannat :rage: åkte därifrån kommer och försöker ringa för att boka ny tid. Nä då är det stängt på grund av utbildning 🤬 försöker boka via nätet men det går inte. :rage: var jag inte på dåligt humör innan så blev jag det nu. Informerar man inte om sånt här?
 
Lade baksidan på fingret (höger pekfingerknoge) mot spisplattan för att känna om den varit på. :bag:
IQ 5-åring! :banghead::banghead::banghead:

Dj... opraktiskt ställe att skaffa sig en kommande blåsa. :mad:
Om man t.ex. tänkt rensa småsly med sekatör senare :meh:

(fick i alla fall en anledning att använda ny smiley; om det nu var rätt sätt att använda den)
 
Lade baksidan på fingret (höger pekfingerknoge) mot spisplattan för att känna om den varit på. :bag:
IQ 5-åring! :banghead::banghead::banghead:

Dj... opraktiskt ställe att skaffa sig en kommande blåsa. :mad:
Om man t.ex. tänkt rensa småsly med sekatör senare :meh:

(fick i alla fall en anledning att använda ny smiley; om det nu var rätt sätt att använda den)
Alltså förlåt men i några sekunder trodde jag du jobbade som DJ och på något sätt använde just knogarna till det, som någon konstig avancerad form av scratching:laugh:
 
Sommaren börjar komma. Åtminstone i våra bussar. 37,7 toppade min på idag. Inte skönt alls faktiskt. 2021...
20210602_140834.jpg
 
Det är helt kass luft/ventilation på mitt nya jobb. Orkar inte bli påverkad av allt men imorgon måste jag påtala det…är helt ”förstörd” halsen igen för jag blir så torr. Skit!
 
Att Trafikverket skickar rek. Och posten har stängt. Vad vill dom oss!?!?! Hur ska jag kunna sova inatt? Sjukt nyfiken.

(Är eventuellt bara information då vi befinner oss i korridoren till norrbottniabanan men vad är problemet med ett vanligt brev!?)
 
Att Trafikverket skickar rek. Och posten har stängt. Vad vill dom oss!?!?! Hur ska jag kunna sova inatt? Sjukt nyfiken.

(Är eventuellt bara information då vi befinner oss i korridoren till norrbottniabanan men vad är problemet med ett vanligt brev!?)
Vanliga brev kommer tyvärr bort nu för tiden så man måste skicka rek för att vara säker på att det når adressaten samt att ha mottagningsbevis att det kommit fram ordentligt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 487
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 433
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 070
Senast: Mkb
·
Svar
1 380
· Visningar
74 858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp