Störiga saker vi stör oss på - del 9

Jag stör mig på att man måste klicka i en ruta för att endast se boenden som faktiskt har rum lediga när man söker på Booking.com. Jag fattar liksom inte riktigt varför jag skulle vilja se en massa ställen som redan är fullbokade?
När jag lägger en bevakning på Blocket (eller söker efter något) så är rutan för sålda varor redan iklickad. Varför skulle jag vilja se varor som redan är sålda och borttagna. :confused:
 
Stör mig på hur dyrt mina dryga 30 liter bensin blev + att räkningarna behövs betalas idag :meh: Vem har tid med sådant egentligen? :p
 
På att barn med vän skulle göra hemmagjort slime och vännen sa att man behöver lite diskmedel till det. Visst, ta en klick då. Öppnade flaskan typ igår och nu är den helt TOM när jag kom ut i köket :mad:
Vi ser helt klart olika på vad ordet lite har för betydelse..
Och aldrig mer slime i det här huset :devil:
 
Moppegalningar. Varför måste de låta så mycket? Varför låter föräldrarna dem hålla på? Här kan man bli väckt halv två på natten av moppar som är ute och har kul, eller deras förare snarast. Man hör dem var de än är (liten by...) och ingen som inte har moppebarn tycker att det är okay :cautious:
Höj "moppebensin"-priset till 200.000 kr/liter snarast och du har min röst i nästa val!
 
Jag har en finne i örat :rage:
Som att ha lock för örat som aldrig går bort plus att det gör orimligt ont för något så litet. :mad:
 
Com hem är skitsega med att lägga upp nya avsnitt av Jim Jefferies show på deras play-tjänst så jag sitter med pod-avsnitt jag inte kan lyssna på för att jag inte fått se avsnitten på tv än :arghh::cry:
 
Stör mig på min ischias, skiten verkar ta en evighet att bli av med :(
Stör mig också på den iphone jag fick idag, surt när man haft android i evigheter att komma
underfund med Apple :banghead:
 
grannjäklar som ställer flyttkartonger, cyklar, solstolar och annat skit i porten och källargången. Flytta till villa om de inte kan låta bli att strö saker omkring sig.
Om vi får in en pyroman i källaren eller någon skadar sig och vårdpersonal inte kan ta sig fram så vet jag vem jag tänker skrika på först. idioter
 
Först stör jag mig på att det nya, formsydda underlakanet inte passade. Kan ju ha krympt i tvätt och tumling, men sådant ska ju ett lakan klara av. För billigt och för långt till affären var jag köpte det för att orka klaga (mer än här då)

Sedan stör jag mig också på alla måsar som bygger sina bon nära vältrafikerade ställen, så som cykelvägar och parkeringsplatser.
Sedan när ungarna kläckts så är de tvungna att vakta dem och jaga allt som rör sig där.

M.v.h. en som just på sin motionsrunda blivit jagad i flera hundra meter av en ovanligt envis mås :cautious:
 
Jag stör mig på att en kollega skickade runt ett youtube-klipp på en samling folk med en udda kink (de klädde ut sig i någonsorts sado masochistiska häst-kläder och hästutrustning och sprang omkring med vagnar och en massa annat) och att kollegan sedan skrattade högljutt åt att det var det sjukaste hon sett, och att några hakade på och höll med om att det var äckligt och sjukt. Eh, vad hände med "ditt kink är inte mitt kink..." så jag sa att ja det där var ju rätt speciellt, men jag tycker att det är ju fint att folk är olika och att de bjuder såpass på sig själva att de vågar visa upp sig i ett klipp sådär.
 
Lustigt hur tyst det har varit om Victoria Kawesas åtal för misshandel i en situation där hon hävdade att hon blev misshandlad och kallad diverse rasistiska och sexuella tillmälen. Tyvärr visar video att det är hon som är den som tar till mest våld och vittnen har inte kunnat styrka hennes berättelse alls.

Men så är det väl när man har valt att se sig själv som ett offer, då är aldrig något ens eget fel.
 
Stör mig på att jag verkar ha tappat bort hyresavin för juli (men det är också möjligt att vi inte fått några utskickade, då det strulade för ett tag sen så vi fick nya utskickade för maj och juni...). Aja, mailade min hyresvärd och borde ju inte bli så allvarligt *peppar peppar*, har alltid betalat hyran prickfritt tidigare.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 088
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 398
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 375
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp