Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på - del 9

Sempers äckliga glutenfria mjuka bröd. Trodde att det var Schär när jag köpte det men förpackningen går inte att återsluta och brödet bara smular. Och är äckligt som sagt. Och dessutom var det dyrt. Så nu är ni varnade..
 
Typiskt min tur att köpa ett par skor där den ena sitter perfekt och den andra är aningens för stor :arghh: Nu måste jag ju köpa hälgrepp :mad:
 
På att ena sonens pappa alltid (verkligen alltid!) bara förutsätter att vi snällt ska sitta och vänta på att han ska lämna sonen den tid som passar honom. Att vi också kan ha planer osv finns inte i hans värld. Inte heller att följa det schema som finns
 
På att pollenattack, förkylning, fortsatt värmebölja, huvudvärk och trasigt wifi som inte kommer att fixas förrän kl 14 kom samma jäkla skitdag (ursäkta) dag som jag har två deadlines. Aaaaargh!!!!
 
Är du med människa?

Röda korset undrar om jag är gravid?
 

Bifogade filer

  • 15302676164671082738163.jpg
    15302676164671082738163.jpg
    223,2 KB · Visningar: 81
Jag stör mig på att en kollega skickade runt ett youtube-klipp på en samling folk med en udda kink (de klädde ut sig i någonsorts sado masochistiska häst-kläder och hästutrustning och sprang omkring med vagnar och en massa annat) och att kollegan sedan skrattade högljutt åt att det var det sjukaste hon sett, och att några hakade på och höll med om att det var äckligt och sjukt. Eh, vad hände med "ditt kink är inte mitt kink..." så jag sa att ja det där var ju rätt speciellt, men jag tycker att det är ju fint att folk är olika och att de bjuder såpass på sig själva att de vågar visa upp sig i ett klipp sådär.
Fast grundproblemet är väl att någon skickar runt sexrelaterade klipp på en arbetsplats? Oavsett vad klippet visar ifråga om sex.
 
Är du med människa?

Röda korset undrar om jag är gravid?

Det där påminner mig om en sak som hände här i finland för kanske 10 år sedan. Då tyckte de, staten (tror jag) inte röda korset :D, att det var en ypperlig idé att skicka ut infobrev till alla kvinnor inom ett visst ålderspann.
Infobrevet handlade om graviditet och alkohol, och började med orden "dricker ditt foster?"
Av någon anledning var det inget populärt tilltag, undrar varför... :meh:
 
Det är Peace & Love om mindre än en vecka och jag har både åkt på en hälspricka och insett att jag fryser och måste skaffa en kofta om jag ska kunna vara ute på festivalkvällarna. Bara för det kommer det jag beställt säkert sitta skitdåligt och sprickan vägra läka :cautious:
 
Det är Peace & Love om mindre än en vecka och jag har både åkt på en hälspricka och insett att jag fryser och måste skaffa en kofta om jag ska kunna vara ute på festivalkvällarna. Bara för det kommer det jag beställt säkert sitta skitdåligt och sprickan vägra läka :cautious:
Nån som bryr sig mycket tror du i halv/helmörker?
 
Jag stör mig på att jag inte kommer att kunna rätta till de missar jag gjort i det evenemang jag jobbat med i ett halvår. Det kommer aldrig att komma ett nytt tillfälle och nu vet jag ju vad som skulle ha gjorts bättre. Jag villa spola tillbaks tiden lite.
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 782
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 290
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 444
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 150
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp