Störiga saker vi stör oss på - del 9

- Inkompetenta doktorer som tror 8 meningar på ett läkarintyg räcker, "var god se tidigare intyg"....
- Försäkringskassan som avbryter start av plan för de kom på tiden tog slut o ny utredning krävs, där ovan läkarintyg inte räcker för fortsatt ersättning... Kronisk diagnos med flera års tidigare ersättning(och därmed även dokumentation) från FK :banghead:
- Dumma solen skiner för mkt och jag var tvungen jobba fast jag bara vill glömma allt idag, ligga i sängen o se film... :arghh:
- Den här jäkla bostadssituationen :banghead: skitsvårt få tag på en billigare lägenhet om man inte har bil och inte vill bo i det sämsta området :grin:
 
Verkar som att min jobbdators fläkt pajjat, den går för fullt hela tiden. Fasen, har inte tid att lämna in den - använder den ju hela tiden i jobbet. Kul...
 
1. Sophias änglar - jag får ångest bara av reklamen om sjuka barn och barn/föräldrar som dör, och reklamen visas ju hela tiden :arghh:

2. Magsjukan som tagit vår familj i besittning :arghh:
 
Pensionärsparet som stod bakom mig i förtidsröstningskön och försökte smita förbi och blev förbannade när de blev tillsagda att vänta på sin tur, för "de VISSTE ju redan vilka de skulle rösta på!!".... Ja för det visste nog INGEN annan i kön!!
 
Den såg jag precis i mitt flöde japp! Och ett inlägg om en hund som smitit hemifrån, från 2015.....
Tänkte det :D Den dök upp hos mig förra veckan, man skulle samla in namn för att pojken skulle få börja i rätt skola. Han lär väl gå på mellanstadiet nu :D

Men bortsprungna hundar, det är irriterande när ägaren inte uppdaterar startinlägget om hunden kommit till rätta :meh:
 
Tänkte det :D Den dök upp hos mig förra veckan, man skulle samla in namn för att pojken skulle få börja i rätt skola. Han lär väl gå på mellanstadiet nu :D

Men bortsprungna hundar, det är irriterande när ägaren inte uppdaterar startinlägget om hunden kommit till rätta :meh:

Jag har t.o.m sett folk som delar inlägg som är ett par år gamla om bortsprungna hundar där det ÄR uppdaterat att hunden är hemma (alt hittad död)... då undrar jag VERKLIGEN hur det står till med konsten att läsa först och dela sen hos de personerna.... :D
 
Jag har t.o.m sett folk som delar inlägg som är ett par år gamla om bortsprungna hundar där det ÄR uppdaterat att hunden är hemma (alt hittad död)... då undrar jag VERKLIGEN hur det står till med konsten att läsa först och dela sen hos de personerna.... :D
Åh himmel, smartskallar :laugh:
 
Verkar som att min jobbdators fläkt pajjat, den går för fullt hela tiden. Fasen, har inte tid att lämna in den - använder den ju hela tiden i jobbet. Kul...
De kan inte skicka ut en ny innan du skickar in din? Det gör min arbetsgivare. Jobbar också åtta timmar vid datorn
 
Jag har t.o.m sett folk som delar inlägg som är ett par år gamla om bortsprungna hundar där det ÄR uppdaterat att hunden är hemma (alt hittad död)... då undrar jag VERKLIGEN hur det står till med konsten att läsa först och dela sen hos de personerna.... :D

Det där har jag också varit med om :meh:

Sen alla som gillar och delar på de där "gilla och dela" tävlingarna trots att tävlingen är 2 år gammal. Jag blir mörkrädd...
 
De kan inte skicka ut en ny innan du skickar in din? Det gör min arbetsgivare. Jobbar också åtta timmar vid datorn

Det hade ju varit bra, men jag tror inte att de gör det... Min tidigare erfarenhet av IT-avdelningen har inte varit så i alla fall :grin: Ska starta med att vår "lokala" IT-gubbe ska få prova blåsa rent fläkten m.m. men räcker inte det får jag ju lämna in den.
 
Jag har t.o.m sett folk som delar inlägg som är ett par år gamla om bortsprungna hundar där det ÄR uppdaterat att hunden är hemma (alt hittad död)... då undrar jag VERKLIGEN hur det står till med konsten att läsa först och dela sen hos de personerna.... :D

Ehum... tror du pratar om min mor nu :rofl: Tappat räkningen på hur många ggr hon delat något som var över året gammalt. (gäller till 90% bortsprugna djur) och hon blir alltid lika förbannad när hon ser hur gammalt det är. :D Vi är ett gäng som gillar att påminna henne. :D

Dock så delar hon aldrig något riktigt utan att vara källkritisk vilket gör det extra roligt :D
 
När man blir extrainkallad till möte på jobbet på sin lediga dag, och så kommer inte de som kallat till mötet :arghh:
 
Stör mig på att de inte kollade min legitimation när jag förtidsröstade igår. Antingen så var de slarviga eller så visste de bestämt vem jag var men jag kände då inte igen den som tog emot mitt kuvert :cautious:
 

Liknande trådar

Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
22 109
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
123 299
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som en del i en resa jag gör har jag börjat med något jag kallar "en om dagen". Jag tänker att jag varje dag ska göra något som får mig...
2
Svar
20
· Visningar
1 498
Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp