Funkar bra att slå på varningsblinkersen oxåJa det är motorbromsa. Annars duttar man till på bromsen många gånger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar bra att slå på varningsblinkersen oxåJa det är motorbromsa. Annars duttar man till på bromsen många gånger.
Ja, jag ska flytta från detta hettahelvete.30 grader?
Visa bifogad fil 172505
Härligt! Hoppas det når Stockholmsområdet.30 grader?
Visa bifogad fil 172505
Skickade du inte rekommenderat?
(Halvt kl som man skrev förrFunkar bra att slå på varningsblinkersen oxå
Förstår dig. Jag hade precis samma tanke när jag körde.Det värsta är ju när lastbilar kör så nära att allt man ser i backspegeln är en stor grill, och så börjar de tuta eller blinka med helljuset. Har hänt flera gånger. Vad ska jag göra liksom, det är 80 och fartkamera. Ska lastbilschauffören betala mina böter?
Jag vågar inte bromsa när det ligger en så stor och tung bil bakom. Tänk om han (för jag förutsätter att det är mest män som beter sig så) inte hinner bromsa. Då blir min lilla Peugeot platt som en pannkaka.
Är det en modern lastbil så bör den automatiska nödbromsen slå till iaf. Men jag skulle personligen inte vilja testa det heller.Det värsta är ju när lastbilar kör så nära att allt man ser i backspegeln är en stor grill, och så börjar de tuta eller blinka med helljuset. Har hänt flera gånger. Vad ska jag göra liksom, det är 80 och fartkamera. Ska lastbilschauffören betala mina böter?
Jag vågar inte bromsa när det ligger en så stor och tung bil bakom. Tänk om han (för jag förutsätter att det är mest män som beter sig så) inte hinner bromsa. Då blir min lilla Peugeot platt som en pannkaka.
Vågar inte chansaÄr det en modern lastbil så bör den automatiska nödbromsen slå till iaf. Men jag skulle personligen inte vilja testa det heller.
Åhh händer ständigt och jämt för oss.Vågar inte chansa
På lite samma tema. Jag låg i 80 på 80-väg och blev omkörd av en bil med lgf-skylt. En mycket ung förare. Har en stark känsla av att han bara hade körkort för moped..
Men om du skickar rekommenderat så gäller uppsägningen även om de inte hämtar ut brevet.Nej. Har mkt dålig erfarenhet av att skicka rekommenderat till företag + att det bara stod 'skicka med post' i instruktionerna
Nej verkligen inte!Är det en modern lastbil så bör den automatiska nödbromsen slå till iaf. Men jag skulle personligen inte vilja testa det heller.
Nä. Det är ju rätt mycket vikt som ska stannas. Det sker inte fort.Nej verkligen inte!
Inte efter att en långtradare i ca 80 km/h kört rakt igenom grannens heltimrade stall efter att den automatiska nödbromsen aktiverats (chauffören blev sjuk).
En bil har inte mycket att sätta emot då inte, den blir ett platt paket![]()
Oerhört berättigat empatitapp. Jag blir galen på sådana.Stör mig på att jag stundtals (eller ganska ofta...) tappar empatin och blir irriterad när människor klagar mycket och anser sig ha rätt att alltid bli högprioriterade i alla situationer![]()