Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ungefär som mitt aktivitetsarmband som när jag fyllt mina tre kvoter (10000 steg, bränt 300 kcal och ställt mig upp minst 7 ggr (som den registrerat)) påstår att jag då är "Full av energi!". Eh, nej? När jag lyckas fylla alla tre har jag oftast över 20000 steg. Jag är inte så jävla pigg då :cautious: om man dessutom går in i appen så säger den hur många kakor eller glassar man kan äta för de kcal man bränt :meh: tur att jag inte tar åt mig för mycket av den!
Haha ja så himla larvigt. 😅

Jag stör mig på att jag inte kan infoga bilder i nya inlägg här på Buke. Eller använda några funktioner, alla är inaktiva 😔

Jag stör mig på att jag inte kan infoga bilder i nya inlägg här på Buke. Eller använda några funktioner, alla är inaktiva 😔

Har du växlat till BB-kod?

Edit: Klicka på den längst till höger:
1754828545051.webp

Gjorde mej omaket att samla ihop alla mina säckar med pant och slängde ur den orimligt tunga och otympliga hundburen ur bilen. Åkte fram för att först inte hitte någon parkering vid pantstället. Sen när det väl blir en ledig så upptäcker jag att halva Byhåla har tänkt panta loss idag. Bara å åka hem igen. Slänga ur säckarna ur skuffen och in med den förbannade buren igen för att göra om allt i morgon igen. Riktigt irriterad.

Oj! Väldigt nyfiken på vilka du anser vara det.
Om man anser att ens kära blir tvingad trots att personen själv inte anser det "min åsikt övertrumfar din"
Eller att man vill bryta upp pga ett papper. Bo ihop och leva bra tillsammans men inte vilja fortsätta med det pga papper. Papperet är mer värt än personen.

Alla dessa krystade intriger.

Om man anser att ens kära blir tvingad trots att personen själv inte anser det "min åsikt övertrumfar din"
Eller att man vill bryta upp pga ett papper. Bo ihop och leva bra tillsammans men inte vilja fortsätta med det pga papper. Papperet är mer värt än personen.

Alla dessa krystade intriger.
Krystade intriger, visst.
Svagbegåvade, nix!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser