Störiga saker vi stör oss på, del 41.

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi tjockskallar kan ha problem att hitta nåt som passar..

Hela styrelsen blev inbjuden till en helg i fjällen. Skotertur ingick i aktiviteterna. Vår värd hade samlat ihop hjälmar åt oss. Den han tänkte jag skulle ha satt som en clownnäsa uppepå :rofl::rofl::rofl:
Mitt problem är både stort huvud och konstig huvudform :down: men måste ju ha en vettig hjälm när jag rider och nuvarande blir fem år i höst.

Ole, dole, doff...
1000004472.webp

Det är en lampa. Ska köpa mig en multimeter, så jag har något att mäta med.

Enligt symboler på skalet till plinten, som lossnade när jag skulle byta sladden i andra änden, så ska det vara nolla i mitten, men det hjälper ju inte så mycket
Då spelar det ingen roll var du sätter de andra.

Jag stör mig på något så trivialt som Lifesum och dess glada tillrop. Loggade en sallad och fick ”Bra val! Nu kommer du hålla dig mätt och glad hela dagen” som kommentar. Men alltså snälla rara. Det finns inget med den här salladen som kommer gör mig glad hela dagen???

Jag stör mig på något så trivialt som Lifesum och dess glada tillrop. Loggade en sallad och fick ”Bra val! Nu kommer du hålla dig mätt och glad hela dagen” som kommentar. Men alltså snälla rara. Det finns inget med den här salladen som kommer gör mig glad hela dagen???
Vilken läskig kommentar! Du lär väl knappast vara mätt en hel dag på en sallad heller?

Jo. Det som är viktigt är att jorden hamnar rätt. Om det nu är en pryl som ska jordas.
Men ledare och nolla kan man växla fritt på en ordinär lampa.
Ja, jag tänkte att det kvittar om man vet var jorden ska vara, då kan man sätta de andra som man vill.

Stör mig på att jag helt plötsligt fick ont i höger sida igen. Börjar med nacken ner mot axeln och sen hugg som f under revbenen på höger sida. Värst när jag ligger ner oavsett hur jag ligger.
Blev kraftigt illamående men det tror jag är pga googlande och oro.

Ungefär som mitt aktivitetsarmband som när jag fyllt mina tre kvoter (10000 steg, bränt 300 kcal och ställt mig upp minst 7 ggr (som den registrerat)) påstår att jag då är "Full av energi!". Eh, nej? När jag lyckas fylla alla tre har jag oftast över 20000 steg. Jag är inte så jävla pigg då :cautious: om man dessutom går in i appen så säger den hur många kakor eller glassar man kan äta för de kcal man bränt :meh: tur att jag inte tar åt mig för mycket av den!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Störiga saker vi stör oss på del 46
  • Störiga saker vi stör oss på, del 45
  • Störiga saker vi stör oss på Del 47
  • Drunknar i sambons känslor

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund