Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förstår det!Det skulle kännas skönt nu![]()
Joo jag får verkligen anstränga mig med min eltansborset för att gegge ner och jag lyckas inteHar man eltandborste så flyger det konstant tandkräm så det är inga problem att gegga ner en spegel.
Jag har eltandborste. Skvätter inte ner spegeln. Brukar iofs oftast sitta ner när jag borstar så är inte i spegelhöjd.Har man eltandborste så flyger det konstant tandkräm så det är inga problem att gegga ner en spegel.
Vet jag inte om jag tycker att du är. Enligt tandläkare ska man ha munnen öppen när man borstar tänderna för att komma åt ordentligt.Eltandbprste.
Men att stänga igen läpparna gör det svårare att borsta.
Jag är nog udda skapt som behöver vinkla borsten för att komma åt.![]()
Min balkong
Visa bifogad fil 180783
- 19 just nu. Så glad för ledig dag! Blir nog mycket kaffe och roa mig inomhus idag.![]()
Att äntligen får vi våran slav för oss själva!! Den där hemska mannen skulle jobba!Vad tycker katterna?
Förlåt, jag förstår egentligen vad du menar men det är roligt ändå!När folk heter "fel" namn. Det har bara hänt mig någon enstaka gång tidigare, men på mitt nya jobb är det två personer vars namn jag alltid får tänka efter några sekunder extra för att få rätt. Framförallt en av dem, han heter Douglas men ska i mitt huvud heta George - förmodligen eftersom han både låter och ser lite ut som första bästa brittiska kunglighet.
Det hjälper inte att den ena av dem är företagets VD så där får jag verkligen anstränga mig för att inte göra bort mig.