På båten först nu. Det blir en kort natt.Det snöar på tvären. Har kört 7 timmar i detta väder. Ska åka färja från Rostock och den är 2 timmar försenad. Suck. Hoppas att båtresan blir lugn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På båten först nu. Det blir en kort natt.Det snöar på tvären. Har kört 7 timmar i detta väder. Ska åka färja från Rostock och den är 2 timmar försenad. Suck. Hoppas att båtresan blir lugn.
Vilket håll är du på väg åt, in eller ut ur sverige?På båten först nu. Det blir en kort natt.
Till SverigeVilket håll är du på väg åt, in eller ut ur sverige?
OMG!!! Du vet att det är snorhalt och snöstorm med drev i hela skåne? Polisen säger GE dig INTE ut!Till Sverige
Mycket störigt, men också klokt!Ja, det är grymt dåligt väglag i hela Skåne. Jag skulle ha kört från södra Skåne upp till Varberg idag, men det blir nog inget av det. Hade planerat att hälsa på min blivande lilla valp hos uppfödaren. Tre tikar i kullen, och jag skulle få välja ut min idag. Har längtat så.... Men får nog vänta och längta några dagar till. Störigt!
Visa bifogad fil 180888
Så fort man har något i munnen så DRAS ju tungan ditHar dragit ut en tand idag och ska såklart inte peta på såret. Men. Det är en liten nedre framtand. Hålet är RIGHT. THERE. Herregud vad svårt det är! Både att låta bli och att inte peta av misstag.
Samma sak om man slagit ur en flisa eller har en plomb som lossnat. Tungan är där hela tidenHar dragit ut en tand idag och ska såklart inte peta på såret. Men. Det är en liten nedre framtand. Hålet är RIGHT. THERE. Herregud vad svårt det är! Både att låta bli och att inte peta av misstag.
Jotack. Men jag ville inte stanna i Trelleborg heller. Det var halt.OMG!!! Du vet att det är snorhalt och snöstorm med drev i hela skåne? Polisen säger GE dig INTE ut!
Ta en titt på aftonbladet på nätet
Huvudet fyllt av slime, nyser emellanåt och kan snyta ut nånting vattning. Ska försöka sova med huvudet något uppallat. Tagit ett varmt bad men ska fylla på med mer treo och en sömntablett till. Blä, hade önskat mig ett riktigt mörk whisky nu.Jag är förkyld!
Jag som aldrig blir förkyld.![]()
Kolla grå starr och sök egenremiss på regionen. Efter ett halvår måste de skicka dig till Stockholm eller någon region som har väldigt kort kötid på ögon. Vårdgarantin.Att min syn bara blir sämre och sämre, det skulle ju sakta ner nu när jag är äldre!!!linserna är fan redan mm tjockare än alla bågar som existerar jag ORKAR INTE MER
Vårdgarantin är 3 månKolla grå starr och sök egenremiss på regionen. Efter ett halvår måste de skicka dig till Stockholm eller någon region som har väldigt kort kötid på ögon. Vårdgarantin.