Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du läst det jag skrev så gör jag ju inte det?!Känns bara så onödigt att ni tittar på sånt som får er att må så dåligt.
Var menar du att hon ställde sin korg? På grejen vid kassan som är avsedd för den som packar upp eller på stapeln med korgar?Kvinnan som stod bakom mig i kassan inte kunde ta det lugnt utan la sin korg i högen/ställningen och vägrade flytta på den när jag plockat upp mina varor... Fick lägga den i högen för korgar på hjul istället
Jag såg det aldrig när det sändes, men man kan ju tycka att de ska ha sådan samhällskänndom att just djurbitarna skulle slopas med nystarten.@Sel det som var underhållande med det programmet var alla stunts, delarna med djur i var alltid bara skräptv utan någon mening alls!
På stapeln med korgar! Hade hon flyttat den när jag var klar hade det varit en grej, men nu hade jag ju ingen stans att lämna min.Var menar du att hon ställde sin korg? På grejen vid kassan som är avsedd för den som packar upp eller på stapeln med korgar?
Så korkat, där ställer man ju inte den och hindrar den före och sätta ner sin? Oartigt, tycker jag. Eller ouppmärksamt, om hon inte hade koll på vad du gjorde, men det tänker jag att du hade koll på annars hade du inte reagerat på det?På stapeln med korgar! Hade hon flyttat den när jag var klar hade det varit en grej, men nu hade jag ju ingen stans att lämna min.
Tänkte just säga det - ända till 2022?! Det är ju bara anskrämligt! Jag tänkte att det skulle ha slutat någon gång på typ nittiotalet eller däromkring.@Sel Tigrarna är borta sedan 2022 men" spindlar, ormar och skorpioner" verkar vara kvar enligt en artikel. Förvånad över att tigrarna var kvar så länge men så var det flera länder involverade![]()
Ha koll på vad jag gjorde? Tycker det är svårt att missa att jag står mindre än en meter framför henne och plockar upp mina varor, vänder mig om med min korg i handen och stirrar på henne men får bara en tom blick tillbaka medan hon ser hur jag får lägga min korg i högen bredvid.Så korkat, där ställer man ju inte den och hindrar den före och sätta ner sin? Oartigt, tycker jag. Eller ouppmärksamt, om hon inte hade koll på vad du gjorde, men det tänker jag att du hade koll på annars hade du inte reagerat på det?
Jo det är ju precis det jag menar. Hon hade ju kunnat stå och prata med någon annan och inte riktigt haft koll på att du var klar och behövde sätta din korg, men jag uppfattade inte alls ditt inlägg så utan mer att hon faktiskt var oförskämd helt enkelt. För det tycker jag det är när man gör som hon gjorde.Ha koll på vad jag gjorde? Tycker det är svårt att missa att jag står mindre än en meter framför henne och plockar upp mina varor, vänder mig om med min korg i handen och stirrar på henne men får bara en tom blick tillbaka medan hon ser hur jag får lägga min korg i högen bredvid.
Han retas normalt inte. Men vi har inte träffats sen före Covid så han kan ju ha ändrat sig. Jag skulle vilja ha en tätare kontakt med honom men han vill inte. Vet inte vad jag har gjort för ont.Säker på att han inte retas?![]()
Inte i alla regioner så kolla din. Stockholm har ingen kö.Absolut, det hade en optiker märkt. Det var de som märkte det på mamma, skickade remiss till sjukvården och så blev hon opererad.
Va? Jag har inte grå starr och behöver inte veta var man har kö eller inte. Vilket jag inte påstått något om utan bara att en optiker kan se grå starr och därefter skicka en remiss. Optiker opererar inte, det gör läkare.Inte i alla regioner så kolla din. Stockholm har ingen kö.