Jag vill mena att jag faktiskt inte såg den när den kom ut. Jag tror den gick mig förbi medan jag tittade på Björnes Magasin.Nooooo, nästan nyss ju...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill mena att jag faktiskt inte såg den när den kom ut. Jag tror den gick mig förbi medan jag tittade på Björnes Magasin.Nooooo, nästan nyss ju...![]()
Har snöat här också idag, men nu har det mesta försvunnitSnö
Jag som just hade börjat öva på att gå kortare sträckor utan kryckor. Nu funderar jag över om jag behöver ha två, trots att min vänsterhand ännu inte har läkt ordentligt.
Det har den börjat göra här också tack och lov.Har snöat här också idag, men nu har det mesta försvunnit
Så gör HBO i min tv. allt annat funkar,laptopen. mobilerna, alla playkanaler, visat etc, HBO envisas med att jag inte har något internetBuke som under kvällen störigt ofta sagt att jag inte har något internet. Märkligt att allt annat funkar![]()
Så gör HBO i min tv. allt annat funkar,laptopen. mobilerna, alla playkanaler, visat etc, HBO envisas med att jag inte har något internet![]()
Hoppas det löser sig och du kan åka ändå.Jag undrar ju om ambassaden tänker ersätta mina biljettkostnader också... Jag är så SJUKT arg! Hur kan man göra så?! Och hur ska de trolla fram nya tider "bara sådär" när väntetiden är uppåt sju månader, blir det nästa år då eller?!
Förlåt, jag behöver bara pysa ur. Trorknappast jag kommer att sova gott inatt.
Det låter som ett klokt beslut även om det är jättetrist.Vi ställde in Danmarksresan. Ledsna barn och även vi vuxna är besvikna men det är ju det rationella att göra när det varnas för att ge sig ut på vägarna i onödan. Men störigt är det att det ska storma den enda helgen både vi och mitt syskons familj kunde komma loss på hela våren
Nu oroar jag mig för studsmattan och funderar på om det är rimligt att åka 20 mil tor för att förankra den med spännband om inte mitt ex svarar att han kan göra det. Den sitter med järnspett i marken men blir det 25m/s över slätten tror jag inte det räcker![]()
Ja, absolut rätt beslut. Vill inte vara den som ger mig ut på nöjesresa när myndigheterna skarpt avråder. Och såklart inte heller utsätta barnen och oss andra för risker.Det låter som ett klokt beslut även om det är jättetrist.