Håller med...Min "smarta" telefon. Varje gång den är färdig med en större uppdatering undrar den om det ska installeras lite roliga spelappar. Jag klickar alltid nej, den installerar dem alltid ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med...Min "smarta" telefon. Varje gång den är färdig med en större uppdatering undrar den om det ska installeras lite roliga spelappar. Jag klickar alltid nej, den installerar dem alltid ändå.
Det är ju fotboll så de måste få se förebilder och exempel på hur man uppför sig redan från början antar jag?Vuxna ledare som börjar slåss på 11-åringars fotbollsmatch.
Får upp videos där en person intervjuar folk om deras favoritrestauranger i Stockholm, och det jag stör mig på är att det verkligen inte är variation i svaren.. det är Franzen, Tennstopet, Lilla ego, Riche... Bla bla. Kända och svindyra ställen. Ingen verkar våga sticka ut och tipsa om restauranger som ligger på mer "normala" priser och som kanske inte finns med på någon slags innelista..
Haha! Det uttrycket har jag aldrig hört förrEn måste ju ta chansen att klä julgranen (jaget) med statussymboler när en har chansen osv…
Haha! Det uttrycket har jag aldrig hört förr![]()
Men Tennstopet ÄR ju bäst och mysigastFår upp videos där en person intervjuar folk om deras favoritrestauranger i Stockholm, och det jag stör mig på är att det verkligen inte är variation i svaren.. det är Franzen, Tennstopet, Lilla ego, Riche... Bla bla. Kända och svindyra ställen. Ingen verkar våga sticka ut och tipsa om restauranger som ligger på mer "normala" priser och som kanske inte finns med på någon slags innelista..
Alltså jag säger ju inte att de har fel, bara att de är så otroligt tråkiga när ALLA säger typ samma restauranger. Säger någon mer "sesamglassen på restaurang (glömt namnet) är ju to die for" slänger jag telefonen genom fönstretMen Tennstopet ÄR ju bäst och mysigast![]()
Ja okej väldigt fairAlltså jag säger ju inte att de har fel, bara att de är så otroligt tråkiga när ALLA säger typ samma restauranger. Säger någon mer "sesamglassen på restaurang (glömt namnet) är ju to die for" slänger jag telefonen genom fönstret
Jag vill verkligen vidga mina restaurang-vyer då jag är en vanemänniska och hittar jag ett ställe jag tycker om så är det dit jag går. Men det blir ju omöjligt att hitta något nytt om man bara blir tipsad om samma fem hela tiden.
Skitstörigt!! Störs mycket av höga ljud så skruvar ner volymen, sen hör man inget när de börjar prata igenVarför är ljudet i många tv serier så ojämnt? Hög musik och lågt tal.
Exakt! Fattar inte hur de tänker när de lägger ljudet.Skitstörigt!! Störs mycket av höga ljud så skruvar ner volymen, sen hör man inget när de börjar prata igen![]()
Varför är ljudet i många tv serier så ojämnt? Hög musik och lågt tal.
Jag kollar ofta med textning av den anledningen (och väljer program utifrån ljudprofilSkitstörigt!! Störs mycket av höga ljud så skruvar ner volymen, sen hör man inget när de börjar prata igen![]()
Jag kollar ofta med textning av den anledningen (och väljer program utifrån ljudprofil).
Ateljé såklart!Att jag för allt i världen inte kan komma på vad vi ska göra med vår "vind". Eller rättare sagt tredje våning, 36 kvm med öppen planlösning och snedtak. Det är stort och högt till tak. När vi köpte huset tyckte vi att det var rena drömmen och nu 3,5 år senare får jag fortfarande inte bukt på vad fasen jag vill göra med ytan![]()