Nej. Inte osynlig. Jag tänker att statsministerns respektive är just det, respektive. Partner. Fru. Man. Sambo. Icke- folkvald. Inte någon som får ett orimligt stort inflytande över politik (starta verksamhet för "existentiell hälsa och vips ska det läggas massa pengar på det). Till viss del tycker jag faktiskt att de som flyttar in i Sagerska eller på Harpsund ska få göra om lite (minns jag helt fel, eller behövdes det inte exempelvis göras om ganska mycket när något par hade småbarn, det kanske till och med var Kristersson-Ed?). Eller som jag trodde - bygga ett hönshus och att dessa djur ska vara en del av Harpsund, inte som det visade sig - bygga upp ett hönshus och sen riva för att hon ville ha "sommarhöns". Hon/de ska däremot inte låna ut dessa till privata aktörer för att ha möten/middagar (eller vad Europaskolan nu skulle göra), använda skattepengar till privata angelägenheter, vara i tjänst som präst (vilket hon är när hon bär krage) på officiella middagar då hon ska vara just statsministerns fru och inte representera kyrkan... Osv osv.