Lind*berg*. Och du fattar väl skillnaden mellan en journalist anställd av en större, etablerad tidning och en fristående opinionsbildare som Alinia?Anders Lindkvist är lika mycket journalist som Nick Alinia och Bilan Ossman. Han är opinionsbildare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lind*berg*. Och du fattar väl skillnaden mellan en journalist anställd av en större, etablerad tidning och en fristående opinionsbildare som Alinia?Anders Lindkvist är lika mycket journalist som Nick Alinia och Bilan Ossman. Han är opinionsbildare
Lin*ber * är lika mycket journalist som Nick A och Bilan O, och lika mycket opinionsbildare som de. Att man är anställd på en stor etablerad skräptidning som tjänar en massa pengar på clickbeats eller om man är fristående och jobbar helt själv är ingen som helst skillnad. Det borde du fatta!Lind*berg*. Och du fattar väl skillnaden mellan en journalist anställd av en större, etablerad tidning och en fristående opinionsbildare som Alinia?
Måste man ha den utbildningen för att få skriva en massa skit om andra?Jag vet inget om nån Anders Lindkvist, men den Anders Lindberg som var i ropet igår är utbildad journalist med juristexamen och arbetar som chefredaktör och ledarskribent på en av Sveriges största tidningsredaktioner.
Kommer osökt att tänka på regeringen och talibanerna i Afghanistan.Så här skriver Jomshof:
På samma sätt som att de norska landsförädarna samarbetar med nazisterna när det begav sig, kan vi idag se hur svenska landsförädare samarbetar med med islamister.
Tycker du det är bra att skriva en massa skit om Statsministern då?Att något inte är förbjudet, betyder inte att det är en bra sak att göra. Tex om man är politiker och försöker framstå som regeringsfähig.
Nä, du gör ju det ändå - men så har jag inte heller tänkt att du sitter vid makten som riksdagsledamot och är aktuell för en ministerpost.Måste man ha den utbildningen för att få skriva en massa skit om andra?
Ni gillar ju inte journalister som vågar säga vad de tycker, så hur ska du ha det? Vi behöver journalister som inte skräms till tystnad hur mycket Tidögänget än försöker apa efter tRumpen, journalister som vågar rapportera när sk politiker beter sig illa och förstör vårt land och för oss medborgare.Tycker du det är bra att skriva en massa skit om Statsministern då?
Vi behöver fler som vågar säga vad dom tycker. Säga det som andra inte vågar. Ju fler vi blir desto kraftfullare kan vi försvara vårt land och säga ifrån när många kommer hit och beter sig illa och förstör vårt land och för dess medborgare. Bevisen finns hos våra domstolar och fängelser
Vad menar du? Jag har kopierat en text av R. Jomshof.Det här är väl inte sant? Du tänker väl ändå inte så här?
Nuvarande statsminister är korrumperad och fullständigt utan skam i kroppen, som frivilligt har satt sig själv och därmed hela landet i knäet på det rasistiska sd. Jag kommer inte på något gott att skriva om honom. Men givetvis är det och måste vara tillåtet både att skriva negativt och positivt om statsministern.Tycker du det är bra att skriva en massa skit om Statsministern då?
Vi behöver fler som vågar säga vad dom tycker. Säga det som andra inte vågar. Ju fler vi blir desto kraftfullare kan vi försvara vårt land och säga ifrån när många kommer hit och beter sig illa och förstör vårt land och för dess medborgare. Bevisen finns hos våra domstolar och fängelser
Jag behöver inte sitta som riksdagsledamot. Makten utgår från folket. Jag har makt ändå. Jag och majoriteten av väljare lyckades stoppa invandringen, bidragen till invandrare, svenska medborgarskap delas inte längre ut till dom och dom får heller inga permanenta uppehållstillstånd och att illegala invandrare spåras upp och utvisas samt att man sätter fart på övriga utvisningar så att dom som inte ska vara här i landet åker hem till sina länder. Där kan dom utveckla och fortsätta forma sina länder som passar dom.Nä, du gör ju det ändå - men så har jag inte heller tänkt att du sitter vid makten som riksdagsledamot och är aktuell för en ministerpost.
Jodå. Men varför? För att visa upp hur gräslig han är, eller av något annat skäl?Vad menar du? Jag har kopierat en text av R. Jomshof.
Därför jag på sannolika skäl tror att Jomshofs inlägg startades av något Lindberg skrivit. En rubrik säger verkligen ingetJodå. Men varför? För att visa upp hur gräslig han är, eller av något annat skäl?
Du har bara läst en rubrik plus Jomshofs text, alltså? Och då sväljer du Jomshofs svada med hull och hår?Därför jag på sannolika skäl tror att Jomshofs inlägg startades av något Lindberg skrivit. En rubrik säger verkligen inget
Du förklarar varför von Papen används, men du svarar inte på min fråga som löd: Men det är inte alls någon absurd liknelse att likställa meningsmotståndare för Von Papen och Hitler -som begick ett av historiens värsta folkmord?Jag skrev om detta i ett annat inlägg, 1916.
Du ställer det som en fråga till mig och mitt svar blir -Det vet jag inte. Skulle det inte komma någon utredning framöver som granskar hur stort inflytande Muslimska brödraskapet har i svensk politik? Och särskillt S är anklagade. Du avslutade tidigare inlägg med att säga: Den mannen har blivit alltför besatt av muslimer för sitt eget bästa. Varpå jag svarade: Nej inte muslimer, men av islamister. Få muslimer är islamister, men alla islamister är muslimer.Och det är just islamistledare som Magdalena Andersson och Anders Lindberg samarbetar med, på ett liknande sätt som Quisling samarbetade med Nazityskland?
Sen på bollen men jag tycker du fått utförliga svar av både @Thaliaste och @Palermo varför det inte är jämförbart eller samma nivå att kalla någon von Papen kontra att kalla någon en quisling.Jag har ochså missat målet. Kan du förklara vad målet är
Det där kan man ju säga att Westerstrand svarar på i inlägget där jag tillät mig att citera henne.Du förklarar varför von Papen används, men du svarar inte på min fråga som löd: Men det är inte alls någon absurd liknelse att likställa meningsmotståndare för Von Papen och Hitler -som begick ett av historiens värsta folkmord?
Och inte bara för en quisling, utan i princip för Quisling. Med bild.Sen på bollen men jag tycker du fått utförliga svar av både @Thaliaste och @Palermo varför det inte är jämförbart eller samma nivå att kalla någon von Papen kontra att kalla någon en quisling.
"han slog mig först"Därför jag på sannolika skäl tror att Jomshofs inlägg startades av något Lindberg skrivit. En rubrik säger verkligen inget