Sy egna hästgrejer, 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

ohh HJÄLP vilket schabrak!!!! :love:

Allt annat i den här tråden är underbart men det där schabraket tar seriöst priset! Så fiint!
Du skulle inte kunna göra ett likadant till mig men i rosa toner? :angel:

Håller full ständigt med dej. Jag bara :love::love::love::love: det.
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

kollaannonser, utrustning
det är inte min stil men det är kul att designa lite galna saker i bland.

jag syr som sjukgymnastik och för att det är roligt. har man en brodyrmaskin kan man leka hur länge som helst. tack för kuliga beröm, det värmde
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

det kanske är dags för en ny sytråd? då kanske fler nya folk vågar komma in också
sparf, känner du dig manad? ;)
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

jag får väl skriva att "Cili har tvingat mig till..." ;)

Tror du det är dags alltså? Visst kan jag skapa en ny :p
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

glöm inte att lägga in länken i den här tråden bara, så de "gamla godingarna" också hittar den nya
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

nej då, såklart de gamla klenod-trådarna ska få vara med :)
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

Jo det är nog dags.. så vågar kanske fler sig fram!
Jag måste hitta inspirationen igen, har ju tyg som väntar på mig som ska bli ett länd/skrittäcke.. fast känns inte lika skoj nu när det är för varmt för att användas.. också flyttar vi nu med så det får bli när vi flyttat färdigt!
 
Sv: Sy egna hästgrejer, 3

jag brukar ibaldn spana genom dom gamla sy-trådarna och då lovar jag att man får tillbaka lite inspiration:p trots att man var med hela tiden när de skrevs :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 879
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 950
Senast: Niyama
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 424
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Tjohooo! Nu börjar det dra ihop sig sig. Utan att skämmas så snor jag en fotutmaning (gå gärna in och tryck på gilla knappen på...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
8 659
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp