Sytråden del 4

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 124 231

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_8521.webp

Sytt hoodie och klänning till dottern!

Har egentligen sytt grejer till mig med men ligger efter med uppdateringen här hehe.

Är det någon här som vet om overlock maskiner kan göra den här typen av look på kanten? Eller om man kan göra det utan overlock? Hörde att babylock var bra men vill inte köpa en 😅

IMG_1711.webp

Är det någon här som vet om overlock maskiner kan göra den här typen av look på kanten? Eller om man kan göra det utan overlock? Hörde att babylock var bra men vill inte köpa en 😅

Visa bifogad fil 176943
Japp, lettuce hem/rullfåll går att göra på overlock, kan gå att göra på vanlig symaskin också med en mycket tät och smal sicksack, men blir bäst på ollen :) och märket spelar ingen roll, även om vissa märken är generellt bättre på allt 😅 babylock eller Juki rekommenderar jag.

Japp, lettuce hem/rullfåll går att göra på overlock, kan gå att göra på vanlig symaskin också med en mycket tät och smal sicksack, men blir bäst på ollen :) och märket spelar ingen roll, även om vissa märken är generellt bättre på allt 😅 babylock eller Juki rekommenderar jag.
Oooh då kanske jag ska prova på min maskin. Är det bara att sy på kanten men tät sicksack? Det är på tyll jag tänker mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka