Bukefalos 28 år!

Tänkte att jag skulle slippa men nej

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min näsa läcker fortfarande. Det är inte mycket men upphör liksom aldrig helt. I morse ringde jag vårdcentralen och sköterskan som svarade tyckte jag skulle fortsätta avvakta. Framåt sen eftermiddag, en stund innan stängningsdags på VC, ringde jag igen. Då fick jag rådet att åka in till akuten och få näsan bränd. Skit också. Det var inte vad jag ville höra. Dessvärre finns det ingen som har möjlighet att följa med dit så jag tänkte jag får försöka stå ut till i morgon och sedan boka en akuttid på VC. De borde ju kunna fixa sådant där också.

När jag pratade om det med C så förklarade hon att behandlingen var väldigt enkel och lindrig. Det var skönt att höra för jag var väldigt stressad innan jag fick veta det. Då borde jag ju klara av att åka själv till VC i morgon (för alla jag känner är upptagna då också.) Men jag är inte särskilt road, kan jag väl säga. Det hade ju varit fint att ha haft det här fixat redan. Jag kände ju det på mig redan i morse att det inte bara var att avvakta.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
862
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Och idag var första gången jag var hos sjuksköterskan och det var så skönt att äntligen träffa någon inom psykiatrin/sjukvården som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 384
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp