Bukefalos 28 år!

The Lion King (ulvlek)

Jag skulle nog säga något kattdjur... Jag kan faktiskt nästan ryta som ett riktigt lejon :laugh:! Eller kanske en giraff, de är så vackra! Och det hade varit trevligt att titta ner på alla andra som omväxling :angel:

Den i lejonkungen som ju vill titta ner på alla är ju Scar och hans hyenor! Typiskt misstänkt kommentar!

Mirtai röstar på Gabby_Ossi
 
:confused: Har inte lejon huggtänder?
yawning-lion.jpg

Jag tänkte mer på huggtänder som används för att suga blod, dessa är till för att bryta ben och slita loss kött.. Dessa är även kallade för hörntänder, inte huggtänder ;)
 
Jag måste också lägga en röst nu..

Detta är skumt.. Tro att någon är något på spåren redan.. Jag tror att någon bara har svårt att komma på någon egen teori så här tidigt i leken.
Lilltess röstar på FiaM

Pga att det är alltid konstigt att haka på någon annans tunna förstadags DL teori..

Just nu undrar jag om LenaH är något på spåren när det gäller Lilltess, speciellt om man lägger till Lilltess kommentar att lejonen saknar huggtänder?! :confused: Är det ett försök att invagga oss i en falsk trygghet? Scar fungerade väl lite så i filmen, låtsades vara snäll och sedan small det när man minst anade det... :cautious:
 
Nej men jag menade ju att lejon inte har huggtänder, alltså typ vampyrtänder. Jag menade inte att det skulle betyda någonting för leken :)
Är det något djur som har vampyrtänder? :confused: Huggtänder är väl det vanliga namnet på de tänderna som lejonet har, även andra djur har ju huggtänder...
 
Röstlista DL1

13.14 Mammas röstar på cirkus
13.59 LenaH röstar på Lilltess
14:13Lobelia röstar på Mammas
15:28 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
15:47Lilltess röstar på FiaM
 
Jag måste lägga en tidig röst tack vare att jag är upptagen med bilkörning framåt kvällen... Jag tycker att Lobelia är något på spåren med @Mammas men @Lilltess verkar en aning förvirrad eller om hon nu bara försöker påstå att hon är ett snällt lejon utan huggtänder? Även @Mirtai teori om att hyenor vill titta ner känns intressant...

Jag går på Lobelias teori om mammas och för att bevara en fin tradition från förra leken att rösta på mammas i första dl! :D
Snurrfian röstar på Mammas
 
Jag måste lägga en tidig röst tack vare att jag är upptagen med bilkörning framåt kvällen... Jag tycker att Lobelia är något på spåren med @Mammas men @Lilltess verkar en aning förvirrad eller om hon nu bara försöker påstå att hon är ett snällt lejon utan huggtänder? Även @Mirtai teori om att hyenor vill titta ner känns intressant...

Jag går på Lobelias teori om mammas och för att bevara en fin tradition från förra leken att rösta på mammas i första dl! :D
Snurrfian röstar på Mammas

Sånt här gör mig nojig på riktigt - hint eller inte? Hon var ju ond utanför lyan sist också?
 
Röstlista DL1

13.14 Mammas röstar på cirkus
13.59 LenaH röstar på Lilltess
14:13
Lobelia röstar på Mammas
15:28 Mirtai röstar på Gabby_Ossi
16:08 Snurrfian röstar på Mammas
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 564
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 411
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 125
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 982
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp