Bukefalos 28 år!

Tights på killar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skämtar inte alls. Jag är extremt frusen. Idag är det 20 grader och soligt hos mig, jag har långbyxor och kofta. Förstår inte alls var maraton passar in? Eller varför en timme är väsentligt? Jag kan bränna mig på mycket kortare tid än så :p
Fryser du även när du ute och springer i 20 graders värme ?

Så du springer i heltäckande kläder när det är 25-30 grader varmt ?
 
Fryser du även när du ute och springer i 20 graders värme ?

Så du springer i heltäckande kläder när det är 25-30 grader varmt ?

Jag skulle definitivt inte kunna springa i så lite kläder som du gav exempel på vid 20 grader. Är det så varmt som 30 grader brukar det snarare bli a).
 
Och du tror inte killar skulle få reaktioner om dom sprang i speedos då ?
Jag förstår inte ditt svar till mig alls. Du säger att om vi brydde oss om funktion skulle vi träna klädda så där. Jag förklarar varför det inte fungerar (pga ofredanden) och du svarar att vi alltså bryr oss om andras åsikter. Jag svarar att det inte handlar om att bry sig om åsikter utan om att inte vilja bli ofredad. Och då frågar du om män i speedos.

Driver du med mig eller är du såhär dum?
 
Jag förstår inte ditt svar till mig alls. Du säger att om vi brydde oss om funktion skulle vi träna klädda så där. Jag förklarar varför det inte fungerar (pga ofredanden) och du svarar att vi alltså bryr oss om andras åsikter. Jag svarar att det inte handlar om att bry sig om åsikter utan om att inte vilja bli ofredad. Och då frågar du om män i speedos.

Driver du med mig eller är du såhär dum?

Oavsett anledningen så är inte funktion den enda aspekten vid val av träningsklädsel.
Just saying .... oavsett kön.
 
Nej, såklart jag fattar att de flesta kvinnor inte vill ha så lite kläder.
Men då går man ju inte efter det funktionsmässigt bästa plagget... Vilket alla så påpekar här ? Utan man bryr sig om vad andra anser...



Antingen för kallt eller för varmt ? Du måste skämta med mig ?
Man har ju haft maraton när det är 30 grader i skuggan ?

Sen brukar du springa längre än 1 timme i solen ?
Men funktion är ju olika för olika personer. De flesta kvinnor tex är inte byggda som de på bilden. Funktion beror tex på vad man har för behov pga kroppsbyggnad.
 
Jag skulle definitivt inte kunna springa i så lite kläder som du gav exempel på vid 20 grader. Är det så varmt som 30 grader brukar det snarare bli a).
Oj, jag tyckte det var på gränsen för varmt med dom nya ultratunna tightsen och en funktions t-shirt när det var 14 grader på kvällen . Är det varmare blir det nog fortsatt dom korta shortsen...
 
Men då går man ju inte efter det funktionsmässigt bästa plagget... Vilket alla så påpekar här ? Utan man bryr sig om vad andra anser...

Fast har man bröst, så är det jäkligt ofunktionellt med pyttekläder som inte klarar av att hålla dem på plats. De flesta som inte är elitidrottare och därmed har högre % underhudsfett än dylika har, har ju liksom kvar sina fettkuddar i nån form eller fason och så jäkla nice är det inte när de skumpar planlöst omkring.
 
Jag förstår inte ditt svar till mig alls. Du säger att om vi brydde oss om funktion skulle vi träna klädda så där. Jag förklarar varför det inte fungerar (pga ofredanden) och du svarar att vi alltså bryr oss om andras åsikter. Jag svarar att det inte handlar om att bry sig om åsikter utan om att inte vilja bli ofredad. Och då frågar du om män i speedos.

Driver du med mig eller är du såhär dum?

Bara ett tillägg där.
Varför skulle du bli ofredad om du sprang i såna kläder som eliten gör på tävling ?
Hur vet du det ? Mitt på blanka dan när du ute och springer ?
Du menar att en snubbe skulle springa efter dig och börja taffsa ? Du tror inte den sjuka snubben hade gjort det även om du haft mer kläder ?
 
För att man blir ofredad när man har heltäckande kläder. Blir inte bättre än det är mer hud som visas.
Hur vet du att det har med mängden kläder att göra ? Har du blivit ofredad när du varit ute och sprungit i spåret ?
 
Bara ett tillägg där.
Varför skulle du bli ofredad om du sprang i såna kläder som eliten gör på tävling ?
Hur vet du det ? Mitt på blanka dan när du ute och springer ?
Du menar att en snubbe skulle springa efter dig och börja taffsa ? Du tror inte den sjuka snubben hade gjort det även om du haft mer kläder ?
Jag har redan beskrivit vad jag blir utsatt för när jag går ut och går iklädd träningskläder. Jag är helt övertygad om att pyttekläder som de du visade skulle innebära än mer catcalls, tutningar, blickar och äckel.

Jag betackar mig för dina spekulationer kring mina egna upplevelser. Du har ingen aning om hur det är att vara kvinna och det är plågsamt uppenbart i alla dina poster. Du vet heller ingenting om straffrätt eller juridik eftersom du tror att ofredande måste innebär "tafsande". Kan du inte försöka hålla dig till det du har koll på? Att gnälla över dina flickvänner som aldrig velat ligga med dig eller att ingen vill dejta dig för du är så kort?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 647
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 427
Senast: Squie
·
  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Otherside
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Måla på häst
  • Beta slagen mark
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp