Hero
Trådstartare
Givetvis.Jo men med utseende handlar det väl oftast om att man själv ska tycka det är snyggt.
De flesta gör inte enkäter på nätet om vad okända tycker är snyggt.
Nyfikenhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis.Jo men med utseende handlar det väl oftast om att man själv ska tycka det är snyggt.
De flesta gör inte enkäter på nätet om vad okända tycker är snyggt.
Poängen är att både funktion och utseende spelar roll när folk handlar träningskläder. Ofta blir det en kompromiss.
Min träning hade blivit roligare om han kom in på gymmet, det är då ett som är säkert.Hur många tycker det här är snygg klädsel på gymmet ?
![]()
Frågan är om det hade blivit roligare pga klädseln eller pga att han är så vältränad ?Min träning hade blivit roligare om han kom in på gymmet, det är då ett som är säkert.
Hade din yoga träning blivit roligare med Van Damme också?Min träning hade blivit roligare om han kom in på gymmet, det är då ett som är säkert.
Tror du verkligen bikini är det mest funktionella plagget att springa i??jag tar hellre svettiga plagg året om än bröst som gungar åt alla håll (fast det skulle väl en hel drös karlar uppskatta
), lår som blir svettiga och klibbar ihop och ger skavsår...
Slow-motion scenen på stranden ?Fick en Baywacht-syn inklusive musik för min inre syn![]()
Jag har en knallblå våtdräkt från 1985. Jag ser ut som en smurf. Men den gör sitt jobb och jag är så impad av den gör just det så det och plånboken gör att den inte byts ut.Vettefan om jag håller med där. Jag upplever det som att många som är seriösa med sin träning söker i regel funktionen de vill ha först, och sedan kanske de söker det snyggaste inom det segment som har den önskvärda funktionen (om de överhuvudtaget bryr sig). Jag tar alla dagar i veckan ett par fulare tights som är böjsäkra än världens snyggaste tights som inte är det, jag skulle inte bry mig om mina handledslindor så var leopardmönstrade i glada åttiotalsfärger för jag behöver funktionen, när jag letar sport-BH så vill jag gärna ha en som ger brösten en snygg form, men det är underordnat att brösten stannar där de ska osv osv.
Frågan är om det hade blivit roligare pga klädseln eller pga att han är så vältränad ?Måste ju vara det förstnämnda tänker jag då det borde finnas gott om vältränade män på ditt gym?
Kanske för att man associerar mjukiskläder för slappa hemmakvällar och sparkdräkter till träning ?
Hade sparkdräkter varit ett vardagsplagg hade det inte varit konstigt. I en annan värd kanske sparkdräkten hade varit rätt på styrelsemötet...
Är det de som är sparkdräkt ?Sparkdräkt har i vart fall ansetts befrämja studier:
Slow-motion scenen på stranden ?
Är det ?
![]()
Nej, men vad heter klädseln då ? Den klädseln måste ju vara den funktionsmässigt bästa när det är varmt. Men inte ser jag den i motionsspåren...Knappast bikini va? Tror ingen solar och badar i kläderna. Matterialet skiljer nog.
Bara när jag går ut i spåret med vanliga träningstights och linne får jag stå ut med folk som tutar, ropar och glor. Jag gissar att jag inte är den enda.Nej, men vad heter klädseln då ? Den klädseln måste ju vara den funktionsmässigt bästa när det är varmt. Men inte ser jag den i motionsspåren...
Nej, men vad heter klädseln då ? Den klädseln måste ju vara den funktionsmässigt bästa när det är varmt. Men inte ser jag den i motionsspåren...
Bara när jag går ut i spåret med vanliga träningstights och linne får jag stå ut med folk som tutar, ropar och glor. Jag gissar att jag inte är den enda.
Jag skulle aldrig någonsin gå ut i något så litet som det du visar. Att du ens inte kan fatta varför man väljer bort det visar på hur otroligt ignorant du är inför vad kvinnor blir utsatta för dagligen när de rör sig i det offentliga rummet.
Dessutom: funktionsmässigt bästa för individer byggda som de på bilden, ja. För kvinnor generellt? Nej, det köper jag inte.
Jag skulle inte kunna springa i det. Antingen skulle det vara för kallt med så lite kläder eller så skulle det vara för varmt så att jag a) inte kan springa alls eller b) skulle bränna mig röd som en kräfta i solen. Så för mig skulle det inte vara det mest funktionella.
Dessutom tillkommer aspekten som @niphredil skriver om.
Nej, såklart jag fattar att de flesta kvinnor inte vill ha så lite kläder.
Men då går man ju inte efter det funktionsmässigt bästa plagget... Vilket alla så påpekar här ? Utan man bryr sig om vad andra anser...
Antingen för kallt eller för varmt ? Du måste skämta med mig ?
Man har ju haft maraton när det är 30 grader i skuggan ?
Sen brukar du springa längre än 1 timme i solen ?