Tips på billig systemkamera

Sv: Tips på billig systemkamera

Jag vill komma fram till att 4700 för 350D är på tok för mycket med tanke på kamerans ålder. 3000 skulle vara ett mer skäligt pris.

Särskillt när en fotohandlare tar 5900 och du får tillbaka 500 kr för 400D så känns det lite för dyrt med 4700 för 350D...
 
Sv: Tips på billig systemkamera

Ja just det, de har ju sina cashback kampanjer.

Jösses, då blir det ju ännu mer ocker över 4700 för 350D.. :eek:
 
Sv: Tips på billig systemkamera

Då gissar jag på att de inte har så stor koll på hur kameror fungerar. Manuell fokus får du genom att slå över till manuellt läge på fokusknappen, brukar sitta precis till vänster om objektivet på kamerahuset eller på objektivet. Sedan snurrar du fokusringen tills du hittar fokus där du vill ha det.
 
Sv: Tips på billig systemkamera

Ja just det, de har ju sina cashback kampanjer.

Jösses, då blir det ju ännu mer ocker över 4700 för 350D.. :eek:

Precis, för då skiljer det bara 700 kr, och detta var i en fotohandel IRL så kanske är ännu billigare på nätet, det har inte jag kollat... Nu är tyvärr inte min plånbok på min sida just nu och håller med om att det är världens viktigaste köp.... :cry::cry:
 
Sv: Tips på billig systemkamera

Nae, det märkte jag ju nu då :). Nu vet jag hur man fokuserar manuellt iaf! :D Kan ju lära dom andra att dom har helt fel då ;) :angel:.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har ännu inte haft någon sommarsemester och känner mig nu som en urlakad disktrasa efter en tuff vår med Corona och allt vad det...
2
Svar
26
· Visningar
1 798
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag håller på att köpa min första egna häst och förundras lite över hur prisläget verkar ser ut om man studerar hästannonser. Jag måste...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
10 393
Fordon Vi måste köpa en till bil när vi flyttar framåt hösten. Jag tänker mig att det blir min bil eftersom mannen kommer att köra betydligt...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
6 577
Senast: Lingon
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
927
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp