Bukefalos 28 år!

Tittar in i ditt kök, del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians
Jag vet ingenting om det där - jag är trots allt tjej och inte jättegammal så att jag skulle kunna tänka en tanke eller två utan att min PARTNER (OBS, han är man) berättar det för mig verkar smått otroligt. Och just ni är min PARTNER upptagen med viktigare saker så då kan jag inte ge dig ett svar *fniss*

@Petruska vet nog, hon är vis!
 
Min partner gillar saltlakrits vilket jag gärna hoppar över och han hoppar gärna över mörk choklad vilket jag gillar, kompletterar vi varandra då? :confused: Jag behöver svar från Buke-oraklet! :idea:

@Petruska @Trani @Killaloe

Ja, en grundsten när det gäller Komplettering är ju Skillnaden Mellan Man och Kvinna, så jag har gott hopp om ert förhållande. Hur manligt han äter sin lakrits medan du mer feminint äter choklad. :love:
 
Visst! Vi kör en wife swap (kan vara det vidrigaste tv-program som har producerats). Men jag måste varna dig om att min är storkonsument av glass men samtidigt kinkig i smaken. Hen lever på en speciell sorts häagen dazs (jag skämtar inte ens) så se till att ni har separat ekonomi!


Salted caramel? Isåfall har jag full förståelse. Typ det bästa som finns.
 
Ursäkta mig, unga dam, men min teoretiska kunskap på området är betydande. Jag skulle tro att jag påbörjade min bildning på området innan du var född.

När det gäller min(a) partner(s) så kan jag knappt räkna dem alla, än mindre avgöra vilka de är, så vad menar du att jag inte vet om komplettering? De kompletterar mig perfekt, allesammans!
Mina unga och observanta ögon ser ett glapp mellan teori och praktik här. Du vet att det heter tvåsamhet? Tyngdpunkt på prefixet alltså. Du kan inte springa omkring och bli kompletterad till höger och vänster bara sådär.
 
Min partner gillar saltlakrits vilket jag gärna hoppar över och han hoppar gärna över mörk choklad vilket jag gillar, kompletterar vi varandra då? :confused: Jag behöver svar från Buke-oraklet! :idea:

@Petruska @Trani @Killaloe
Nja jag är lite osäker på om inte allt sött borde räknas som feminint. Så ni beter er alltså som två kvinnor => inte kompletterande alls. Det ska ju vara en grej som går att få in i en annan grej liksom. :idea:
 
Mina unga och observanta ögon ser ett glapp mellan teori och praktik här. Du vet att det heter tvåsamhet? Tyngdpunkt på prefixet alltså. Du kan inte springa omkring och bli kompletterad till höger och vänster bara sådär.

Det är tyvärr ett mönster i mitt liv att jag har betydande svårigheter med att anpassa den praktiska livsföringen till de teoretiska insikterna, det erkänner jag.

Men i min mogna visdom har jag kommit fram till att det blott gör de teoretiska insikterna så mycket djupare. Jag, om någon, vet ju hur det blir är man inte efterlever dem.
 
Det är tyvärr ett mönster i mitt liv att jag har betydande svårigheter med att anpassa den praktiska livsföringen till de teoretiska insikterna, det erkänner jag.

Men i min mogna visdom har jag kommit fram till att det blott gör de teoretiska insikterna så mycket djupare. Jag, om någon, vet ju hur det blir är man inte efterlever dem.
Mycket bra tänkt! Omfattande deltagande observation heter det. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
12 431
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 147
Senast: Mirtai
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
16 248
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 056
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp