Tomteland! *ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag måste rösta om 3 timmar :arghh: så om någon kunde vara så vänlig att göra något misstänkt innan dess så vore det snällt ! :p Det finns ju absolut ingenting just nu...
 
Alltså jag måste rösta om 3 timmar :arghh: så om någon kunde vara så vänlig att göra något misstänkt innan dess så vore det snällt ! :p Det finns ju absolut ingenting just nu...

Avdelning förvirrad läste sent inatt att DL var fredag. Missade att det stod DL torsdag också. Blir väl lätt så när man läser för fort och lider av kronisk sömnbrist (min snart 4 månaders bebis har bestämt sig för att vara vaken långt in på natten).
 
Avdelning förvirrad läste sent inatt att DL var fredag. Missade att det stod DL torsdag också. Blir väl lätt så när man läser för fort och lider av kronisk sömnbrist (min snart 4 månaders bebis har bestämt sig för att vara vaken långt in på natten).
Lätt hänt! :)
Det är DL 2200 idag om jag minns rätt. Dock är jag upptagen från 1630 till sannolikt närmare 22 så jag behöver rösta i förväg ifall jag inte hinner in. ..
 
Okej, jag måste rösta nu för att vara säker på att hinna. Möjligtvis kanske jag hinner in och kolla läget innan DL.

Det finns ju sååå mycket att gå på i den här leken ännu så länge. .. :meh: men jag har efter lusläsande av leken hittat ett inlägg jag kan tycka är lite märkligt:

@Lenis min Fluffboll ser faktiskt ut som en Gremlin, bör jag bli orolig nu? :cautious::rofl::nailbiting:
Bumpo har alltså en Gremlin hemma? O_o Bumpo gillar Gremlins?? :eek:

Jag har som sagt inte sett filmen, men fluffboll låter ju som det de där varelserna är innan de vattnas? Kanske är det så är bumpo är Gremlin och fluffbollen är en familjemedlem som ännu inte vattnats? O_o
Inte mycket att gå på, men det enda jag har. Så:
Idahoe röstar på bumpo
 
Jag är här!
Har sovit i 12 timmar (ställer om från nattjobb).
Nu har jag tandläkare på eftermiddagen men kommer tillbaka efter det.

Nattjobbare äter ju så gott som alltid under nätterna, aight?? Misstänkt värre!

Avdelning förvirrad läste sent inatt att DL var fredag. Missade att det stod DL torsdag också. Blir väl lätt så när man läser för fort och lider av kronisk sömnbrist (min snart 4 månaders bebis har bestämt sig för att vara vaken långt in på natten).

Ytterligare en som är uppe om nätterna!

Mer seriöst: hittar inget riktigt att gå på mer än temarelaterat. Inte så konstigt i sig eftersom det är rätt tidigt. Ska dock hålla i en träning ikväll och lär inte vara hemma före 22 så skulle behöva röstaföre halv sju.

Ser inget konstigt i rösten från @Idahoe . Det är första rösten och inte heller jag kan hitta något bättre just nu.
 
Nattjobbare äter ju så gott som alltid under nätterna, aight?? Misstänkt värre!



Ytterligare en som är uppe om nätterna!

Mer seriöst: hittar inget riktigt att gå på mer än temarelaterat. Inte så konstigt i sig eftersom det är rätt tidigt. Ska dock hålla i en träning ikväll och lär inte vara hemma före 22 så skulle behöva röstaföre halv sju.

Ser inget konstigt i rösten från @Idahoe . Det är första rösten och inte heller jag kan hitta något bättre just nu.
Det är ju bara för Gremlins som det är farligt att äta på nätterna, så snarare är det mer misstänkt att inte äta på natten - för då kanske man är en ännu inte förvandlad gremlin som vill verka snäll så länge det går...
 
@Mammas @Idahoe jag förtydligade ju att det var min Shih Tzu jag oratade om plus att jag sa att det var fullkomligt ot. Läser ni inte hela inläggen?

Jag kanske var otydlig. Jag köper rösten iom att en måste gå på temarelaterat när inget hänt. Jag menar inte att jag håller med och tänker rösta på dig. Bara att jag inte misstänker @Idahoe på grund av den.
 
Det är ju bara för Gremlins som det är farligt att äta på nätterna, så snarare är det mer misstänkt att inte äta på natten - för då kanske man är en ännu inte förvandlad gremlin som vill verka snäll så länge det går...

Hmm... du har en poäng! ....eller så skyller du ifrån dig! :p
 
Jag kanske var otydlig. Jag köper rösten iom att en måste gå på temarelaterat när inget hänt. Jag menar inte att jag håller med och tänker rösta på dig. Bara att jag inte misstänker @Idahoe på grund av den.
Ahaaa, då hänger jag med. Tror jag. (Var du tvungen att lämpa över bakfyllan på mig?) Jag köper nog också @Idahoe och hur hen tänkte med rösten där egentligen.
 
Ahaaa, då hänger jag med. Tror jag. (Var du tvungen att lämpa över bakfyllan på mig?) Jag köper nog också @Idahoe och hur hen tänkte med rösten där egentligen.

Haha, jag tog den själv, tro mig! :p

Ja, alltså det finns ju typ inget att gå på, så därför förstår jag rösten.
 
Nu har jag haft tid att sätta mig framför datorn efter en tokigt upptagen jobbdag ( men jag klagar inte- så skönt att HA ett jobb igen- och har ju vilat upp mig länge innan så bara att köra på :up: )

Har läst via mobilen under dagen då och då och det har ju i ärlighetens namn inte varit så mycket som hänt heller- vilket är rätt skönt bär man inte kunnat delta ;)
@Mammas har varit på fest igår och haft ostbågefest under natten:D och idag inte fullt lika glader som när hon hittade leken igår :p ( du har mitt medlidande - det är inte kul dagen efter )
@Idahoe var tvungen att rösta tidigt som aviserat och inte heller jag finner hennes röst skum utifrån det perspektivet sett
@bumpo försvarar sig efter Idahoes röst och hennes inlägg om gremlin var ju ren OT- så förståeligt så sett- och är med och deltar i leken :)
@Ferrari är vilse i amningslandet och hade inte koll på när första DL var - men när man ammar och inte sover så är även det förståeligt på sitt sätt
Annars har det retts ut hur tomtens paket delas ut och hur rollen fungerar i denna leken där har idahoe grävt och Mirtai, Snurrfian och mammas dividerat

Jag behöver se mer av alla andra känner jag (inser att även jag faller under den kategorin - men nu är jag ju online så lär ju synas framöver :p )

Skummast hittills är ju @Habina som erkänner att hon är en gremlin:cautious:
synd att hon inte är med i leken då hade det ju varit enkelt att rösta idag :idea::D
 
Jag har min vanliga torsdagskvällsaktivitet och jag vill lägga en röst för att inte missa. Men alltså...på vem?

Ida har röstat på bumpo med en typisk DL1 röst. Det är ungefär det. Min absolut enda fundering är varför mammas inte röstat - hon skulle ju rösta vid 18:30 för att var säker på att hinna och ingen röst har inkommit, kan det vara så att hon är i lyan och väljer att ligga lågt tills de ser vartåt det barkar? (nej så dålig teori, men nånting måste man ju komma med)

cirkus röstar på Mammas
med en pissusel teori
 
Ulvleken påminde mig just om att jag är arg på min dator eftersom scrollningen inte fungerar på samma sätt som före den förra automatiska uppdateringen. :rage::arghh:

Edit: Jag vill scrolla inaktiva fönster när muspekaren är över det, det fungerade förut. N
u har jag varit inne in inställningarna och letat fram funktionen - den är påslagen, men fungerar inte. :(
 
Senast ändrad:
Jag har min vanliga torsdagskvällsaktivitet och jag vill lägga en röst för att inte missa. Men alltså...på vem?

Ida har röstat på bumpo med en typisk DL1 röst. Det är ungefär det. Min absolut enda fundering är varför mammas inte röstat - hon skulle ju rösta vid 18:30 för att var säker på att hinna och ingen röst har inkommit, kan det vara så att hon är i lyan och väljer att ligga lågt tills de ser vartåt det barkar? (nej så dålig teori, men nånting måste man ju komma med)

cirkus röstar på Mammas
med en pissusel teori

Hann inte pga tittade på lyxfällan, så tänkte att jag kommer ha tid i bilen när jag väntar på andra. Nu körde jag fel och fastnade i en broöppning så tid har jag. Inte för att jag är mer klok på vem jag ska rösta på.

Jag köper rösten i sig. Det är svårt. Dock stör det mig lite med att du rättfärdigar att det är en dålig teori. Två gånger. De kommentarerna är imo det mest skumma som skett hittills idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 273
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 488
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 047
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 290
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp